مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید اینترنتی بلور ایرانی
خرید سرویس پذیرایی بلور

خرید اینترنتی بلور ایرانی

خرید اینترنتی بلور ایرانی توسط بازرگانی حاضر به روش های معمولی که توسط فروشگاه های اینترنتی و آنلاین فروشنده انواع بلور و چینی ایرانی و خارجی می باشد انجام نمی شود بلکه روشی متفاوت برای خریداران عمده و خرده در نظر گرفته شده است تا بتوانند مطابق با موجودی کارخانه یا انبار ثبت سفارش داشته باشند.

خرید اینترنتی بلور ایرانی یکی از روش هایی است که امروزه برای بسیاری از افراد مرسوم شده است و اگر حجم خرید زیاد نباشد قطعا اولین گزینه برای خرید بهره بردن از فروشگاه های آنلاین فروش بلور می باشند به شرطی که قیمت مناسبی را برای عرضه داشته باشند.

خرید اینترنتی بلور ایرانی

مرکز خرید اینترنتی بلور ایرانی بصورت عمده و خرده

بازرگانی حاضر بزرگترین پخش کننده و فروشنده اینترنتی بلور و شیشه در ایران می باشد که هر خریداری با هر میزان خریدی که داشته باشید که حداقل یک کارتن به بالا باشد می تواند خریدی با لیست قیمت کارخانه داشته باشد.

خرید اینترنتی بلور ایرانی در این مرکز فروش کشوری به گونه ای است که خریداران حتی بدون کوتاه ترین زمانی برای حضور در بازار های سنتی و جست و جو برای پیدا کردن یک مرکز فروش بزرگ بلور و کریستال  و با یک تماس ساده می توانند لیست قیمت و موجودی کارخانه را در گوشی خود داشته باشند.

خرید اینترنتی بلور ایرانی

بهترین مارک بلور ایرانی در بازار

اینکه اگر بخواهیم بدون هیچ گونه توضیحاتی، یکی از کارخانه های بلور سازی در ایران را به عنوان بهترین مارک و برند بلور ایرانی بنامیم می تواند کوتاهی در تولیدات سایر کارخانه ها باشد لذا در ابتدا، تعریف بهترین را می توان به چند دسته تقسیم نمود.

اینکه اگر بخواهیم بدون هیچ گونه توضیحاتی، یکی از کارخانه های بلور سازی در ایران را به عنوان بهترین مارک و برند بلور ایرانی بنامیم می تواند کوتاهی در تولیدات سایر کارخانه ها باشد لذا در ابتدا، تعریف بهترین را می توان به چند دسته تقسیم نمود.

خرید اینترنتی بلور ایرانی

بلور ایرانی ارزان

همیشه اجناس ارزان قیمت مشتری هایی مخصوص به خود را دارد چرا که می توان برای مصارف روزانه از آنها استفاده نمود.

کارخانه های زیر نیز به عنوان کارخانه های بلور سازی در ایران می باشند که کمترین قیمت را دارا هستند اما در نظر داشته باشید که همه محصولات این کارخانه ها نیز مناسب برای حراجی نمی باشند.

خرید اینترنتی بلور ایرانی

بلور ایرانی کاوه

بلور کاوه یکی از بزرگترین کارخانه هایی می باشد که به دلیل تنوع بسیار بالایی که در تولید محصولات ارزان قیمت دارا است از خرید و فروش بسیار زیادی برای شیشه و بلور حراجی ۲۰۰۰و ۵۰۰۰فروش برخوردار می باشد.

تعداد زیاد محصولات این  شرکت نیز عاملی می باشد تا خریداران باید در جریان آخرین تولیدات این شرکت باشند لذا می توانید با عضویت در کانال تلگرامی از این مزیت بهره ببرید.

KAVEHGLASSIND@ کانال معرفی محصولات بلور و شیشه کاوه

خرید اینترنتی بلور ایرانی

بلور اصفهان و بلور نوری تازه

اگر در بین کارخانه های بلور در ایران به دنبال زیباترین و باکیفیت ترین تولیدکننده ها می باشید بدون هیچگونه شکی باید به دو کارخانه بلور اصفهان و بلور نوری تازه اشاره داشته باشیم.

تولیدات و زیبایی که محصولات این دو شرکت دارا می باشند به گونه ای است که می تواند نظر هر خانم خانه دار یا حتی تاجر را به خود جلب نمود و آن را برای صادرات در نظر داشته باشند.

خرید اینترنتی بلور ایرانی

صادرات بلور اصفهان به قیمت کارخانه

همیشه امر صادرات می تواند نه تنها برای کارخانه بلکه برای کشور نیز ارزاوری و اشتغال به همراه داشته باشد لذا محصولی چون بلور نیز که در کشور های همسایه ما هیچ تولیدی ندارند می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات باشند.

اما هزینه هایی مانند هزینه جابجایی بار تا گمرک، ترخیص کالا، خوابیدن بار و ارسال تا مقصد که امر صادرات برای خریداران دارا می باشد سبب می شود تا خریداران همیشه به دنبال این باشند که تا به صورت مستقیم از کارخانه خرید کنند.

کیفیت بالای تولیدات بلور اصفهان نیز سبب شده است تا بر قیمت تاثیر مستقیم داشته باشد و در مقایسه با کارخانه هایی چون بلور کاوه و بلور گمین از قیمت بیشتری برخوردار باشد اما همین موضوع سبب شده است تا بیشتر صادرات بلور اصفهان به کشور های اروپایی نیز باشد.

  • ترکیه
  • روسیه
  • ارمنستان
  • گرجستان
  • آذربایجان
  • آلمان
  • انگلستان
  • نروژ
  • سوید
  • سوییس
  • ایتالیا
  • فرانسه
  • پرتغال

خرید اینترنتی بلور ایرانی

نمایندگی پخش و فروش بلور اصفهان

اگر قصد دارید محصولات و تولیدات کارخانه بلور اصفهان را بصورت بی واسطه و با مناسب ترین قیمت خرید کنید باید حجم خرید شما بصورت خاوری باشد تا هم از تخفیف کارخانه و هم از جایزه کارخانه برخوردار باشید.

اما اگر میزان خرید شما در چند کارتن می باشد بهتر است با ما در تماس باشید تا حتی یک کارتن خرید خود را نیز با همان قیمت عمده اما با درصد تخفیف کمتری خریداری کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …