مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلور ارزان قیمت و باکیفیت
خرید بلور ارزان قیمت

خرید بلور ارزان قیمت و باکیفیت

خرید بلور ارزان قیمت را می توانید در کوتاه ترین زمان از مرکز پخش و فروش اراد کریستال انجام بدهید که در زمینه فروش بلور اصفهان و نوری تازه که از باکیفیت ترین نوع خود در ایران می باشد انجام بدهید.

اگر قصد خرید بلور ارزان قیمت را دارید بهتر است قبل از خرید یا اطلاعات اولیه ای از تولیدکنندگان ان بدست اورید یا اینکه خرید خود را مشخص کنید که به دنبال اجناس ارزان هستید یا محصولات باکیفیت نشکن در مقابل ضربه و حرارت.

خرید بلور ارزان قیمت

خرید بلور ارزان قیمت ایرانی

به نظر شما امروز ظروف بلوری تولید شده در ایران می تواند نیاز بازار داخلی را از بابت عدم وارادت نمونه های مشابه خارجی برطرف کند یا خیر؟ جواب به این سوال از دو دیدگاه قابل بررسی است و هم خیر و هم بله می باشد که در ادامه توضحات مختصری خواهیم داشت.

اگر از نظر قیمی بخواهیم به بررسی سوال فوق بپردازیم باید گفت که بله تولیکنندگان و کارخانه هایی که در ایران مشغول به فعالیت هستند با توجه به اینکه از به روز ترین دستگاه های دنیا برخوردار می باشند و هم چنین مواد اولیه مرغوب برای تولید محصولات این شرکت را در اختیار دارند، لذا می توانند با قیمت مناسب تری به عرضه محصولات بلور و شیشه بپردازند و این یعنی عدم ورود محصولات بلور چینی.

خرید بلور ارزان قیمت

پایین ترین قیمت محصولات بلور ایرانی

در کنار قیمت پایین نیر باید اشاره داشت به تنوع بالایی که شرکت های مختلف امروز در خطوط تولید خود قرار داده اند و تقریبا می توانند به اکثر نیاز های خریداران پاسخ مثبتی بدهند و از جمله شرکت های موفق در زمینه تولید ظروف بلوری ارزان قیمت با تنوع بالا می توان به موارد زیر اشاره داشت

  • بلور کاوه
  • بلور گمین
  • زنجان بلور
  • بلور و شیشه ایران
  • بلور لرستان
  • و…
خرید بلور ارزان قیمت

خرید بلور ایرانی برای صادرات به اروپا

در بالا اشاره کردیم به اینکه بلور ایرانی ارزان قیمت می باشد  شاید این حرف ما در افکار برخی از خوانندگان متن این ایهام را ایجاد کرده باشد که تولیدات داخل، کیفیت بالایی ندارند و مرغوبیت خوبی نیز برخوردار نمی باشد و بادی گفت که این هم اشتباه است.

در کشور ما دو تولید کننده بزرگ به نام بلور نوری تازه و بلور و شیشه اصفهان هستند که در حال تولید ظروفی از همین جنس می باشند که مطابق با استاندارد های بین المللی است و با در نظر گرفتن تجربه کاری چندین ساله در زمینه تولید ظروف بلور توانسته اند هم اکنون محصولاتی باکیفیت تولید کنند که همین نمونه کار ها هم اکنون نیز در طول سال چندین میلیلون دلار ارزاوری برای کشور به همراه دارد.

خرید بلور ارزان قیمت

 فروش بلور ایرانی و مصارف متعدد ان

نمی توان گفت که در همه منازل یا شرکت ها از طروف بلوری به عنوان یک عامل دکوراسیونی استفاده نمی کنند ولی شاید می توان گفت در اکثر خانه های ایرانی شاهد این موضوع هستیم که مصارف روزانه بالایی را به خود اختصاص داده است.

اما قطع به یقین نیز اگر شما خانمی خانه دار هستید می توانید برای زیباتر شدن نمای دکوراسیونی منزل خود، از ظروف بلور و بخصوص اگر تونایی مالی داشته باشید از کریستال ها به عنوان درکواسیون استفاده کنید و از زیبایی ان لذا ببرید.

اما به غیر از مورد فوق که یکی از چندین کاربرد ظروف بلویر می باشد امتیاز دیگری که برای ای نوع از محصول مصرفی می توان در نظر گرفت این است که می توانید در هدیه دادن نیز از ان استفاده کنید چرا که نیازی نیست همچون ظروف ارکوپال یک سرویس کامل را برای هدیه دادن خرید کنید.

خرید بلور ارزان قیمت

بلور کاوه متنوع ترین تولید کننده بلور در ایران

در کنار اشاره هایی که کردیم نیز باید بیان کرد که با توجه به ارزان تر بودن و هم چنین تنوع در طرح و رنگی که این نوع از ظروف اشپزخانه دارا هستند و هم چنین قیمت پایین ان که خود ایرانی از تولیدکنندگان اصلی ان در دنیا می باشد سبب شده است تا در پذیرایی و مهمانی ها و سرو انواع مایعات نیز به فراوان از این نوع ظروف استقاده بشود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …