مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / بلور / خرید عمده بلور اصفهان زیر قیمت بازار
خرید عمده بلور اصفهان

خرید عمده بلور اصفهان زیر قیمت بازار

خرید عمده بلور اصفهان زیر قیمت بازار را چگونه می توان انجام داد؟ آیا مرکز پخش و فروش وجود دارد که در کنار محصولات این کارخانه بتواند تولیدات شرکت هایی چون گمین و زنگان را نیز با قیمت مناسب به فروش برساند.

مجموعه آراد کریستال به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش بلور و کریستال ایرانی می تواند مرکز مناسبی برای خرید عمده بلور اصفهان آن هم با قیمت درب کارخانه می باشد.

خرید عمده بلور اصفهان

فروش و خرید عمده بلور اصفهان

در زندگی روزمره ما از لوازم متعددی استفاده می کنیم که هر کدام از انها نیز یک جنس مخصوص به خود و ویژگی هایی مخصوصی دارند و برای کاربرد خاصی نیز تولید شده اند. بیشترین لوازمی که ما در زندگی از آنها استفاده داریم مربوط به وسایل موجود در آشپزخانه می باشد که بیشتر از جنس های زیر می باشند.

  • بلور و شیشه
  • کریستال
  • چینی
  • ارکوپال ها
  • ملامین
  • تفلون
  • پلاستیک
  • چوبی و…

بحث ما در مورد ظروف بلور و شیشه و کمی هم کریستال ها می باشد که تقریبا هر خانم خانه داری یا هر فروشگاهی با آنها آشنایی حتی کوچکی دارند و در یک تعریف کلی، بخ ظروف شفاف و زیبایی گفته می شوند که از جنس شیشه می باشند.

ظروف بلور امروزه جزو متنوع ترین اجناس آشپزخانه می باشد و هر کدام از این ظروف نیز در جایگاه خودشان کاربرد مهمی خواهند داشت برخی برای پذیرایی از مهمان ها و برخی نیز برای استفاده در زمان غذا خوری یا سرو چای.

خرید عمده بلور اصفهان

بازار بلور فروشان در اصفهان

بازار خرید و فروش ظروف بلور و شیشه در اقصی نقاط کشور مان در رونق و تکاپو بسیاری می باشد ولی اگر بخواهیم به بازار های بزرگ آن اشاره داشته باشیم می توانیم از بازار اصفهان و شوش و صالح اباد تهران اسم هایی به میان بیاوریم.

در بازار خرید و فروش بلور در استان اصفهان که بیشتر عمده و کارتنی معامله دارند یکی از بهترین بلور های ایرانی که می توانید با نرخ پایین خریداری کنید از کارخانه بلور و شیشه اصفهان خواهد بود.

خرید عمده بلور اصفهان

کارخانه تولید کننده شیشه بلور در اصفهان

از میان انواع مختلف از ظروف بلور و شیشه ای که در کشور مان تولید و به بازار عرضه می شوند اگر بخواهیم باکیفیت ترین آنها را جدا کرده و از محصولات آن شرکت خریدی داشته باشیم بهترین گزینه تولیدات شرکت بلور اصفهان می باشد که از بهترین مواد اولیه و با به روز ترین دستگاه های تولیدی در حال تولید این محصول می باشند.

به کار بردن مرغوب ترین مواد برای تولید یک محصول باکیفیت از یک سمت و از سمتی دیگر نیز بهترین دستگاه های تولید را در کنار استاندارد های جهانی که قرار بدهید شامل محصولات اصفهان می باشد و هم چنین قیمت بسیار مناسبی که اجناس این شرکت در مقایسه با کارهای مشابه اروپایی دارند سبب شده است تا نه تنها در بازار داخلی بلکه صادرات در بازار های خارجی نیز برای این شرکت در حجم بالا باشد.

خرید عمده بلور اصفهان

صادرات بلور اصفهان و نوری تازه

محصولاتی که در دو شرکت بلور نوری تازه و اصفهان تولید و به بازار عرضه می شوند از باکیفیت ترین کارهای ایران می باشند که می توانید بدون هیچ گونه دغدغه ای در امر صادرات آن حتی به کشور های اروپایی وارد گردیده و به رقابت با نمونه کار های فرانسوی بپردازید.

اما قبل از صادرات باید بدانید که Hs Code این محصولات که به ظروف بلور رومیزی مورد استفاده در آشپزخانه نیز معروف می باشد در سازمان بین المللی، ۷۰۱۳۴۱می باشد و برای ایران این عدد به ۷۰۱۳۴۱-۱۱ تغییر می کند و با این کد می توانید ببینید که برای وارد نمودن بلور ایرانی به کشور مقصد چه مدارکی نیاز دارید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه ساکورا اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت بلور نوری تازه و ساکورا و این کریستال در اریبهشت ۱۴۰۲را که جدیدترین محصولات …