مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور ایرانی / صادرات بلور و کریستال ایرانی به قیمت کارخانه
صادرات بلور و کریستال

صادرات بلور و کریستال ایرانی به قیمت کارخانه

صادرات بلور و کریستال ایرانی را چگونه می توانیم به قیمت کارخانه انجام داد؟ ایا ظروف بلور و شیشه ای که در ایران و توسط برند های شناخته شده و نشناخته تولید می شوند سود اور می باشد؟

برای صادرات بلور و کریستال ایرانی اگر نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما در ارتباط باشید تا اطلاعات لازم و اولیه را در اختیار شما قرار بدهیم.

صادرات بلور و کریستال

صادرات بلور و کریستال به سرتاسر دنیا

با توجه به اینکه امکانات اولیه در کشور های همسایه مانند مواد اولیه و… و هم چنین به دلیل بالا بودن هزینه های تولید و خرید به روز ترین دستگاه های تولید ان شاهد این هستیم که امکان تولید این محصولات در بسیاری از نقط جهان برای تولید ظروف بلور و شیشه وجود ندارد لذا بسیاری از انها به فکر واردات می باشند.

از سویی دیگر نیز با توجه به موقعیل جغرافیایی که ایران دارا می باشد نیز سبب شده است تا بتوان از نظر حمل و نقل نیز هزینه ها را بسیار کم و کمتر نمود و هم با در نظر گرفتن اینکه در کشور ما بلور های ارزان قیمت و متنوع و باکیفیت نیز تولید می شوند امکان صادرات به همه قاره های دنیا را دارا می باشد.

صادرات بلور و کریستال

خرید بلور ایرانی به قیمت کارخانه

یکی از مواردی که در نظر بازرگانی ها و تاجران بسیار مورد توجه است این که می خواهند این ظروف را با قیمت های داخلی خرید کنند و خود شان ترخیص کلا را انجام بدهند چرا که خزید با قیمت داخلی نسبت به شرایط خرید با قیمت دلار و مستقیم از کارخانه، بسیار برای تاجر مناسب می باشد.

اما ما به شما توصیه می کنیم که قبل از اینکه اقدام به خرید بلورجات ایرانی کاوه و اصفهان با قیمت داخلی و انبار کردن انها بیفتید تلاش کنید تا با واحد صادرات کارخانه ها در تماس باشید تا بدانید مدارک مورد نیاز برای واردات این ظروف به کشور مقصد چیست و یا اینکه ایا در ان کشور نمایندگی نداشته باشد.

صادرات بلور و کریستال

فروش بلور نوری تازه زیباترین کار ایرانی

بلور نوری تازه را می توان بدون اغراق زیباترین و خاص ترین ظروف بلور و شیشه در ایران در نظر داشت و بخصوص برای برند ساکورا ان که ظروف تولیدی معروف ظروف طرح دار می باشند و تنها مختص به همین شرکت است.

محصولات بلور نوری تازه هموادره تلاش می شوند تا براساس استاندارد های روز دنیا و با توجه به سبک نیاز خریداران تولید و به بازار عرضه بشوند و اگر می خواهید برای سرویس های جهیزیه به دنبال مدل خاصی باشید ما خانواده های زیر را پیشنهاد می دهیم.

  • می جی
  • وبلا
  • ارامیس
  • امپریال
  • بوگاتی
  • فونیکیس
  • کنزو
  • واتیکان
  • و…
صادرات بلور و کریستال

صادرات بلور نوری تازه به اروپا

بلور و شیشه نوری تازه با تولید محصولاتی شبیه به کریستال می تواند بازار ها بسیار خوبی را در کشور های اروپایی بسیار زیادی بدست اورد اما باید در نظر داشت که متاسفانه در امر ترخیص کالا و صادرات این ظروف استقبال خوبی از کارخانه ها نمی شوند.

در کنار محصولات بلور اصفهان که جایگاه نخست را در ظروف ظرح دار و زییا دارند، می توانید بر روی صادرات ظروف بلور اصفهان نیز حساب ویژه ای داشت باشید چرا که در کیفیت رتبه نخست را در ایران دارد و می تواند با نمونه های مشابه فرانسوی نیز رقابت کند.

صادرات بلور و کریستال

کانال تلگرامی بلور نوری تازه بزرگترین فروشگاه اینترنتی

تنوع ظروف بلور نوری تازه و قیمت بالای تولیدات این شرکت باعث می شود تا هر خریداری از عمده فروش تا خرده فروش، بخواهند تا قبل از خرید همه نمونه تولیدات این شرکت را مشاهده کنند تا بتواند بر اساس سلیقه خود مناسب ترین گزینه را برای خرید داشته باشند.

ما کوتاه ترین مسیر را به همان کانال تلگرامی محصولات بلور نوری تازه به ادرس زیر می باشد به شما معرفی می کنیم.

کانال تلگرامی جهت اشنایی بیشتر با محصولات بلور نوری تازه
NORITAZEHGLASSIND@
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش بلور کاوه

فروش بلور کاوه در ایران

فروش بلور کاوه در ایران امروز دیگر به بازار های بلور سنتی شوش و صالح …