مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / مرکز فروش عمده بلور و شیشه ایرانی
لیست قیمت فروش بلور
نیم لیوان سارینا

مرکز فروش عمده بلور و شیشه ایرانی

مرکز فروش عمده بلور و شیشه ایرانی کجا می باشد؟ آیا می توان از بازار های بلور فروشان در تهران یا اصفهان جهت خرید عمده و خرده ظروف و لوازم آشپزخانه، استفاده نمود؟ بهترین روش خرید بلورجات ایرانی را از کدام مسیر پیشنهاد می دهید؟

یکی از معتبرترین و بزرگترین مرکز فروش عمده بلور و شیشه در کشورمان بازار بلور شوش در تهران می باشد در این بازار نه تنها مختص به ظروف بلوری و کریستال می باشد بلکه شما می توانید ظروف چینی را نیز تهیه کنید.

مرکز فروش عمده بلور

مرکز فروش عمده بلور در اصفهان

اگر قصد دارید تولیدات کارخانه بلور و شیشه اصفهان را به صورت عمده خریداری کنید و در استان یا شهرستان محل سکونت خودتان به صورت خرده و تکی به فروش برسانید بهترین مرکز پخش و خرید عمده را باید از بازار بلور اصفهان تهیه کنید.

با توجه به اینکه کارخانه بلور و شیشه اصفهان در استان اصفهان قرار دارد لذا مغازه هایی بلور فروشی در اصفهان، برای خرید بلورجات این شرکت، کمترین هزینه را بابت حمل و نقل پرداخت می کنند در نتیجه درصد تخفیف بیشتری را می توانید از این خریداران دریافت کنید.

مرکز فروش عمده بلور

عمده فروشان بازار بلور شوش تهران

یکی از بزرگترین بازار های لوازم خانگی در ایران، بازار شوش در تهران می باشد. بازاری که برخی آن را نیز با نام بلور شوش نامگذاری می کنند چرا که نه تنها در این بازار ظروف بلوری ایرانی بصورت عمده و خرده به فروش می رسد بلکه، برند های خارجی نیز در آنجا وجود دارد.

تنوع در این بازار به گونه ای می باشد که هر خانمی و هر خریداری را با هر سلیقه ای و با هر وضعیت اقتصادی که داشته باشد را جوابگو خواهد بود و هر کسی می تواند بر اساس سلیقه و بودجه خود خریدی مطابق با سلیقه خود داشته باشد.

  • بلور
  • شیشه
  • کریستال
  • چینی
  • ملامین
  • آرکوپال
  • آیروپال
  • الومینیوم
  • پلاستیک

مرکز فروش عمده بلور

خرید اینترنتی بلور و شیشه ایرانی

یکی از دیگر از مرکز فروش عمده بلور و کریستال در ایران، فروشگاه های اینترنتی می باشد فروشگاه هایی که به صورت آنلاین می توانند یک منبع اطلاعاتی بسیار مناسب برای خریداران باشد و خریدارانی که وقت کافی یا اطلاعات لازم را ندارند می توانند از این فروشگاه های آنلاین فروش خرده و عمده بلور استفاده کنند.

از مزیت های استفاده از فروشگاه های آنلاین می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • از دست ندادن زمان برای رفت و آمد
  • صرفه جویی در هزینه هایی چون هزینه سوخت
  • بدست آوردن اطلاعات اولیه در مورد محصول
  • مقایسه قیمت های کالاهای ایرانی با خارجی
  • امکان مراجعه ۲۴ساعته به این فروشگاه ها
  • مقایسه محصولات چند شرکت ایرانی با یکدیگر

مرکز فروش عمده بلور

کانال های تلگرامی معرفی بلورجات ایرانی

استفاده از کانال های تلگرامی در چند سال گذشته در کشور ما رونق بسیاری داشته است و حتی بسیاری از کسب و کارها نیز بر اساس آن پایه گذاری شده است. کانال های تلگرامی نیز می تواند به عنوان یک مسیر آسان ارتباطی میان خریداران و کارخانه باشد تا کارخانه نیز در کوتاه ترین زمان نسبت به معرفی محصولات خود برای خریداران اقدام کند.

مرکز فروش عمده بلور

لینک تلگرام شرکت بلور اصفهان

باکیفیت ترین نمونه ظروف بلور در ایران توسط شرکت بلور اصفهان به تولید می رسند. این شرکت در سال چند نمونه جدید وارد خطوط تولید خود می کند اما تمرکز اصلی این شرکت برای ظروفی باکیفیت می باشد تا بتواند با بزرگترین تولیدکنندگان بلور در جهان رقابت داشته باشد.

کانال شرکت بلور اصفهان: ISFAHANGLASSIND@

مرکز فروش عمده بلور

کانال تلگرامی شرکت بلور و شیشه کاوه

محصولات تولیدی در شرکت بلور و شیشه کاوه ارزان ترین و متنوع ترین ظروف بلور ایرانی می باشد و تنوع بسیار بالایی که تولیدات این شرکت دارد باعث می شود تا نیاز خریداران برای دسترسی سریع تر و آشنایی هر چه بیشتر محصولات این شرکت را در دست داشته باشند.

KAVEHGLASSIND@کانال معرفی محصولات بلور کاوه

مرکز فروش عمده بلور

شیشه و بلور حراجی ۲۰۰۰فروش و ۵۰۰۰فروش

اگر به دنبال خرید ظروف بلوری حراجی ۲۰۰۰و ۵۰۰۰فروش می باشید باید اولین گزینه خرید شما مربوط به تولیدات شرکت بلور کاوه باشد. اگر نیست به محصولات این شرکت آشنایی ندارید می توانید در کانال تلگرامی بالا عضو شوید و اگر نیاز به مشاوره دارید با ما در بازرگانی حاضر در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …