مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / پخش بلور و کریستال باکیفیت
پخش بلور و کریستال

پخش بلور و کریستال باکیفیت

پخش بلور و کریستال ان هم با قیمت مناسب این است که خریداران به یک مرکز پخش معتبر مراجعه داشته باشند تا هم با تنوعی بسیار بالا از انواع این ظروف رو به رو باشند و هم از بابت باکیفیت بودن محصولات اطمینان بیشتری جهت خرید داشته باشند.

در هنگام خرید این ظروف توجه داشته باشید که همانگونه که در ظاهر ظرف وارد شده و آن را از جهات مختلف بررسی می کنید به کیفیت آنها نیز توجه داشته باشید و اگر اطلاعات کافی در مورد کیفیت محصولات کارخانه های مختلف دارا نمی باشید بهتر است از فروشندگان بخواهید که شما را راهنمایی کنند.

پخش بلور و کریستال و قیمت فروش آن

با تولید یک محصول جدید و عرضه آن به سرتاسر کشور و یکنواخت شدن امر فروش برای همه فروشگاه ها در سطح ایران، شاهد این امر هستیم که در بازار به قیمت های مختلفی به فروش می رسند.

امروزه با یک جست و جوی بسیار ساده در سطح بازار های سنتی فروش و پخش بلور و کریستال با انبوهی از انواع این ظروف رو به رو خواهید شد بخصوص اگر انتخاب شما بازار بلور شوش در تهران باشد که از بزرگترین کشور های تولید کننده کریستال در جهان در حال فروش و عرضه به خریداران می باشند.

  • چک
  • فرانسه
  • ترکیه
  • المان
  • ایتالیا
  • ایران

در بین موارد فوق، تولیدات کریستال چک با توجه به کیفیت و سبک وزنی بودن آن از گران قیمت ترین کریستال نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا می باشد و توانسته است بازار های بسیار زیادی را بدست آورد.

توجه داشته باشید که خوشبختانه تولیدکنندگان این ظرف در ایران نیز امروزه توانسته اند با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تجهیزات به روز دنیا، اقدام به تولید کریستال هایی باکیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی داشته باشند که یکی از آنها کریستال لیزا موری می باشد.

جدیدترین مدل بلور و کریستال

یکی از مزیت های بسیار خوبی که ظروف کریستالی دارا هستند این است که همیشه حالت تمیزی و جدید بودن را دارا هستند اما باز هم هستند خانم هایی خانه دار یا فروشگاه هایی که می خواهند به روز ترین و جدیدترین مدل بلور و کریستال را داشته باشند.

امروزه امر خرید و فروش هر محصولی حتی بلور و کریستال بسیار آسان شده است و مشتریان می توانند در کوتاه ترین زمان با استفاده از اینترنت به انواع فروشگاه های آنلاین دسترسی داشته باشند تا نمونه کار های مختلف را در زمان مناسب مشاهده کنند، از نظر قیمتی با محصولات دیگر مقایسه داشته باشند و در نهایت نیز با توجه به معیار های خود اسم و عکس آن را یادداشت کرده و به بازار های سنتی جهت خرید مراجعه کنند.

فروش کریستال لیزا موری با قیمت باور نکردنی

امروزه بنابر استاندارد تولید ظروف کریستال، استفاده از سرب به عنوان یک عامل ناسازگار با محیط زیست شناخته شده است و تولید کنندگان تلاش می کند تا این ماده را کمتر از آن استفاده کنند.

یکی از کریستال هایی که بدون سرب می باشد به نام کریستال لیزا موری معروف است و می توانید آن را با قیمت مناسبی از مجموعه اراد کریستال خریداری کنید.

  1. رنسانس
  2. ورسای
  3. الیزه
  4. ایندکس
  5. پالادیوم

خرید کریستال لیزا موری طرح ورسای

دو خانواده ورسای و الیزه از محصولات کریستال لیزا موری تقریبا همه اقلام مورد نیاز را برای پذیرایی دارا هستند و این امکان برای خریدار فراهم شده است تا بصورت سرویسی نیز بتواند از این محصولات خرید داشته باشد.

اقلام موجود در سرویس پذیرایی ۳۱پارچه ورسای شامل موارد زیر می باشد.

  1. کاسه میوه خوری
  2. کاسه آجیل خوری
  3. شیرینی خوری
  4. پیش دستی
  5. فنجان
  6. شکلات خوری
  7. قندان
  8. کاسه شکلات خوری
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …