مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات زنگان گلس
قیمت محصولات زنگان گلس

قیمت محصولات زنگان گلس

قیمت محصولات زنگان گلس را می خواهید می توانید با ما در مجموعه پخش و فروش بلور ایرانی اراد کریستال ارتباط بگیرید.

قیمت محصولات زنگان گلس در بازار داخلی به گونه ای است که در مقایسه ای با بلور اصفهان و نوری تازه همسان می باشد ولی کیفیتی نمی تواند با این دو شرکت رقابت کند.

قیمت محصولات زنگان گلس

قیمت محصولات زنگان گلس در بازارد اخلی

ایا قیمت محصولات زنگان گلس در بازار داخلی با کسانی که قصد خرید برای صادراترا دارا می باشند متفاوت است؟ ایا نحوه پخش و فروش تولیدات این شرکت برای کسانی که در بازار های سنتی ایران مشغول به فعالیت می باشند با کسانی که در زمینه صادرات فعال هستند یکی می باشد؟

قیمت محصولات زنگان گلس

خرید محصولات بلور شیشه زنگان

اگر شما خرید برای مغازه خود داشته باشید و قصد دارید که مستقیما از کارخانه بار خرید کنید باید اطلع داشته باشید که در فاز اول از این اقدام: حداقل سفارش مورد قبول کارخانه، ه تناژ تقرریبی ۴تن می باشد و این میزان وزن تعداد کارتن هایی بین ۳۰۰تا ۴۰۰کارتن هست.

حال باید بدانید که همیشه شرکت بلور زنجان گلس برای اینکه بتواند بازار بلور داخل ایران را کنترل کند و نگذارد که مافیای در کار باشد و با خرید تعداد بالا از یک محصول، قیمت گذاری را انجام بدهد برای همین به هر خریداری بیشتر از تعداد بار نمی فروشند.

هم چنین نکته ای دیگر که قابل اهمیت می باشد این است که نمونه هایی را همیشه برای بازار های صادراتی و کشور های همسایه نگه داشته و در لیست فروش داخلی این کار ها به فروش نمی رسند.

قیمت محصولات زنگان گلس

کانال تلگرام بلور زنگان

حال که اطلاعات کوتاهی از محصولات کارخانه بلور زنگان بدست اوردید به سراغ گزینه بعدی مروزیم و ان هم مشاهده عکس تولیدات این شرکت و سپس دریافت موجودی برای سفارش را شاهد هستیم که می توانید از یک مسیر بسیار اسان و ان هم عضویت در کانال تلگرامی استفاده کنید و همیشه به روز باشید.

لازم به ذکر می دانیم که در این کانال تلگرامی با توجه به پشیتبانی از اراد کریستال لذا نه تنها می توانید به عکس و قیمت محصولات زنگان گلس دسترس داشته باشید بلکه می توانید موجود و قیمت شرکت های زیر را بدست اورید.

  • اصفهان گلس
  • بلور نوری تازه
  • ساکورا
  • کریستال لیزاموری
  • بلور کاوه
  • شیشه مظروف یزد
  • بلور گمین
  • شیشه لرستان بلور نومینا
  • بلور شیشع ایران شهریار
قیمت محصولات زنگان گلس

شیشه و بلور زنجان

شیشه و بلورزنجان نامی است که در بازار در برخی از مواقع به کارخانه بلور زنگان داده می شود و نام های دیگری هم هستند که گاه و بی گاه به این شرکت اختصاص داده میشود نام هایی چون زنگان گلس، بلور زنجان، بلور زنگان پارس و…

قیمت محصولات زنگان گلس

کارخانه زنگان گلس کجاست

شرکت زنگان گلس در استان زنجان در زمینه تولید ظروف بلوری قابل استفاده برای سرو و نوشیدنی و هم چنین انواع تابه فعالیت دارد و در زمینه تولید این تابه ها فعالیت چشم گیری دارد

  • تابه زرین و ایلیا
  • تابه پارما کوچک، متوسط و بزرگ
  • پیپتزا خوری فلینو بزرگ و کوچک
  • ظروف یخچالی اندیا و کالیتسا
قیمت محصولات زنگان گلس

خرید بلور کاوه

بلور کاوه بزرگترین تولید کننده انواع ظروف بلورو شیشه ارزان قیمت و حراجی در کشور می باشد. شاید استفاده از کلمه ارزان قیمت در برخی از مواقع چون همین جا کوتاهی در حق شرکت باشد چرا که بدون شک کارخانه بلور کاوه می تواند هر نوع ظرف بلوری را تولید و به بازار عرضه کند و در نهایت کشور را از واردات این کالا ها بی نیاز کند.

لذا برای تولید این همه محصول ان هم در طرح و رنگ های مختلف و بسته بندی های گوناگون باید از قیمت بالا کاسته شود تا مورد استقبال خریداران قرار بگیرید و بازاری برای اجناس چینی نباشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …