مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور گمین / بلور شیشه گمین لرستان ارزان قیمت
بلور شیشه گمین

بلور شیشه گمین لرستان ارزان قیمت

بلور شیشه گمین و لرستان و هم چنین ارکک و شهریار در کشور ما جزو تولید کنندگان این صنف و ارزان قیمت می باشند که برای خرید تولیدات با اراد کریستال ارتباط باشید.

محصولات شرکت بلور شیشه گمین از نظر کیفیتی همانند بلور اصفهان و یا نوری تازه گلس نمی باشند و قابل رقابت با هم رقیبان خود هست که در زیر به اسامی انها اشاره می کنیم.

بلور شیشه گمین
جا شمعی مرجان بلور کاوه

محصولات بلور شیشه گمین

در بازار های روز فروش بلوریجات ارزان قیمت ایرانی محصولات کارخانه بلور شیشه گمین می تواند گزینه ای خوبی باشد اما چرا بیشتر جنس هایی که توسط دست فروشان به فرشو می رسند از تولیدات کارخانه یا برند بلور کاوه می باشد؟

 یک عیبی که کارخانه بلور گمین دارا می باشد این است که تنوع تولید ندارند یعنی بیشتر بر روی یک محصول مثلا تولیدو توزیع انواع اردو خوری فعالیت می کنند یا به نمونه انواع لیوان های طرح ار فرانسوی مشغول به فعالیت می باشند و تمرکز خود را فقط بر روی این نوع از ظرف قرار می دهند.

اما شرکت بلور کاوه را اگر به محصولات ان نگاه کنید خواهید دید که در ابتدا از یک نمونه کالا دو یا س مدل تولید می کند و سپس به تولید یک محصول جدید دیگر می پردازد و همین روش را ادامه می دهد تا با فروش بسیار زیاد خود و کسب بازار هایی بیشتر و سود بهتر اقدام به توسعه محصولات جدید می کنند.

بلور شیشه گمین
جا شمعی هاوانا بلور کاوه

نمایندگی بلور گمین

شرکت بلور گمین نیز برای انکه بتواند بازار های بیشتری را در بازار بلور ایران و حتی سایر کشور های همسایه کسب کند، باید اقدام به توزیع و عرضه تولیدات خود به بازار باشد و یکی از این راه های معرفی اعطای نمایندگی به استان های مختلفمی باشد البته بیشتر به استان هایی بهتر است در ابتدا نمایندگی بدهد که خریداران بیشتری دارند مانند

  • اصفهان
  • تهران
  • مشهد
  • تبریز
  • خوزستان
  • ارومیه
  • گیلان
  • سیستان

اگر تمایل به اخد نمایندگی بلور گمین را دارید و یا می خواهید از شماره تلفن نمایندگی شهر خود را داشته باشید با دفتر مرکزی کارخانه بلور گمین در ارتباط باشید.

بلور شیشه گمین
جا کاردی پرنس مات بلور کاوه

کانال تلگرام بلور گمین

همان گونه که در متن فوق اشاره کردیم محصولات کارخانه هایی چون:

  • گیمن گلس
  • بلور نویمنا
  • شیشه لرستان
  • بلور ارکک

به نسبت محصولات شرکت هایی چون بلور کاوه و اصفهان و نوری تازه شناخته شده نمی باشند و برای کسب بازار های بیشتر باید تولیدات شرکت را به خریداران و پخش کنندگان و بازرگانی ها به نمایش گذاشت.

یک مسیر توزیع ان در بازار های سنتی می باشد ولی عیب این نوع از پخش این است که خریدار باید به ان مکان ها مراجعه کند تا بتواند مثلا محصول را مشاهده کند در حالی که در همان جا نیز کالا های برند های دیگر نیز می باشد.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

اما مسیر پیشنهادی ما به مجموعه ها این است که شمت خودتان مستقیما به خریداران کالا را به نمایش بگذارید و ان هم این موضوع است که با اسفتغاده از سایت های اینترنتی یا شبکه های اجماعی مانند تلگرام و واتس اپ و ایسنتاگران اقدام به معرفی خود کالا به خریداران کنید.

بلور شیشه گمین
جا کاردی سان استار بلور کاوه

آدرس بلور گمین

برای خرید مسقتیم از درب کارخانه بسیاری از خریداران فکر می کنند که باید مستقیما به درب شرکت مراجعه کنند و لذا اولین سوال که برایشان پیش می اید، ادرس شرکت بلور کاوه می باشد و به دنبال پیدا کردن ان هستند.

در ابتدا سخن کوتاه کرده و بیان می کنیم که ادرس شرکت بلو گمین، در استان قزوین و در اتوبان قزوین به رشت می باشد ولی ایا کارخانه فروش درب شرکت دارا است؟ پس بهتر است از قبل از خرید با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید تا خریدی اسان و بدون درد سر را با بهترین قیمت تجربه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت محصولات زنگان گلس

نمایندگی بلور زنگان لرستان در تهران اصفهان

نمایندگی بلور زنگان و لرستان در کنار دیگر شهر های بزرگی چون گمین و اصفهان …