مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور اصفهان دی ماه۱۴۰۲
قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان دی ماه۱۴۰۲

قیمت بلور اصفهان در دی ماه۱۴۰۲ برای شما خریداران محترم به صورت تصویری همراه با عکس و کد و تعداد در کارتن در متن زیر قرار داده شده است.

اگر در زمینه خرید و فروش بلوریجات ایرانی بخصوص اصفهان گلس فعالیت دارید قطعا تمایل دارید که بدانید قیمت بلور اصفهان در دهمین ماه از سال۱۴۰۲ چگونه می باشد؟ ایا افزایش قیمتی داشته است یا خیر؟ ایا محصول جدید تولید شده است در شرکت یا نه؟

قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان عمده

ایا میان لیست قیمت بلور اصفهان برای خرید عمده و خرد کارتنی تفاوتی وجود دارد؟ این سوالی می باشد که خریداران بسیاری بخصوص کسانی که تازه در این حوزه شروع به فعالیت می کنند تمایل به دانستن ان دارند و ما پاسخی کوتاه به ان خواهیم داد.

ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که به روز ترین لیست قیمت محصولات کارخانه بلور و شیشه اصفهان را که در زیر همین متن قرار داده شده است را دانلود کرده و با ما همراه باشید.

لیست قیمت بلور اصفهان دی ماه ۱۴۰۲

قیمت بلور اصفهان

خرید بلور شیشه اصفهان

به چه حجم از خریدی یک خرید عمده می گویند؟ ما خرید شما را به دو دسته تقسیم می کنیم

  • خرید عمده به صورت ماشینی
  • خرید خرد به صورت کارتنی

اگر شما به صورت عمده و پخش و مغازه داری بزرگ در شهرستان خود فعالی دارید و می خواهید مناسب ترین قیمت خرید را داشته باشید تا بتوانید قیمت فروش خود را نیز به سطح رقابتی  برسانید باید خرید عمده با حجم سفارش حداقل ۴تن داشته باشید و از هر ایتم نیز بالاتر از ۱۰-۲۰ کارتن سفارش بگذارید که در این صورت می توانید از تخفیفات بیشتر یا هدیه های فصلی در صورت موجود بودن برخوردار گردید.

مزیتی که این نوع از سفارش برای خریداران دارا می باشد این است که قیمت و تخفیف خوبی برخوردار می شوند اما معایبی که دارد این است که تنوع کار را برای شما پایین می اورد.

قیمت بلور اصفهان

پخش بلور اصفهان و کاوه و گمین

در ادامه متن فوق در راستای تقسیم بندی حجم خرید برای ان دسته از خریدارانی که قصد خرید کارتنی دارند توضیحاتی کوتاه بیان می شود.

اما ممکن است شما مغازه داری کوچک یا کسب و کار خرد داشته باشید که یا امکان خرید مالی با حجم بالا را ندارید یا فضا مورد نیاز برای این کار برای شما فراهم نیست در این صورت خرید شما همان خرید کارتنی می شود که همان قیمت هایی لحاظ می شوند که درون فایل قرار دارند.

البته امتیازی که خرید کارتنی دارد این است که دیگر نیازی نمی باشد تا شما از هر ایتم ۱۰-۲۰ کارتن سفار ش بدهید بلکه می توانید از هر کالا هر میزان تعداد کارتنی که بخواهیدسفارش بدهید که این موضوع باعث بالا رفتن تنوع کار می شود.

قیمت بلور اصفهان

فروش سرویس غذا خوری بلور اصفهان عینکی نیلوفر

در شرکت بلور و شیشه اصفهان دو خانواده غذا خوری ان هم باکیفیت بسیار بالا تولید و به بازار عرضه می شوند که در طرح های عینکی یا بند انگشتی فرانسوی و نیلوفر ساده می باشند که در موارد زیر تولید هستند:

  • بشقاب تخت یا برنج خوری
  • بشقاب گود خورشت خوری
  • پیشدستی
  • بشقاب ۱۴ مناسب برای سوپ خوری
  • بشقاب ۱۹ مناسب برای سالاد خوری
  • دیس ۳۰و ۳۶ بیضی
  • کاسه ابگوشت خوری فقط برای عینکی
  • قاب تخت اطلسی برای سرو برنج و…

قیمت بلور اصفهان

کانال تلگرامی پیچ اینستا روبیکا ایتا اصفهان گلس

این متن که اکنون شما در حال خواندن ان هستید در هفته اول دی ماه سال۱۴۰۲ نوشته شده است پس ممکن است تا اخر ماه قیمت ها دچار تغییرات شوند یا از بین کالا ها محصولی جدید تولید گردد یا حتی کالای عدم تولید و موجودی بلور شیشه کاوه و اصفهان گردد که اگر میخواهید از همه اینها اطلاعات داشته باشید ما به شما عصویت در شبکه های اجتماعی مجموعه اراد کریستال را پیشنهاد می کنیم.


https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …