مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور / لیست قیمت بلور و شیشه اصفهان
لیست قیمت بلور و شیشه

لیست قیمت بلور و شیشه اصفهان

لیست قیمت بلور و شیشه اصفهان با توجه به چند معیار تعیین می شوند و هر کدام از آنها نیز به تنهایی در قیمت نهایی و مشخص شده از کارخانه تاثیر مستقیم دارند. برای نمونه می توان به قالب آن اشاره نمود.

برخی از قالب های تولیدی مانند مانیسا، جنوا و مانتانا در اولین کارخانه تولید بلور نشکن در ایران به صورت انحصاری برای افراد حقیقی هستند و این انحصار بودن سبب شده است تا لیست قیمت بلور و شیشه اصفهان به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم بشود.

لیست قیمت بلور و شیشه اصفهان از کجا بگیریم

یکی از بهترین روش هایی که می توانید به روز ترین لیست قیمت بلور و شیشه اصفهان را داشته باشید که البته روشی بدون خرج و هزینه است و حتی در منزل خود نیز می توانید از آن بهره ببرید، عضویت در کانال تلگرامی نمایندگان فروش کارخانه می باشد.

البته می توان از سایت اینترنتی و رسمی شرکت نیز بهره گرفت ولی باید بدانید که در این سایت بیشتر تصاویر محصولات قرار داده می شود و در ادامه توضیحات کامل تر بیان می شود.

لینک کانال تلگرام شیشه بلور اصفهان

توجه داشته باشید که چرا عرض شد کانال تلگرامی نمایندگان فروش؟ شرکت های بزرگ بلور در ایران مانند بلور اصفهان، نوری تازه یا بلور کاوه خودشان دارای کانال هستند اما در آنجا فقط لیست موجودی یا تولیدات جدید به عرضه گذاشته می شود و از آنجا که خودشان هیچ فروش درب کارخانه ای ندارند و همه فروش ها توسط نمایندگان صورت می پذیرد لذا، برای دریافت به روز ترین قیمت ها بهتر است با نمایندگان در ارتباط باشید.

ISFAHANGLASSIND@

عوامل موثر در تعیین قیمت محصولات بلور اصفهان

یکی از مهم ترین موارد تاثیر گذار در قیمت محصولات بلور اصفهان، مواد اولیه مصرف شده برای تولید آن می باشد. در شرکت شیشه اصفهان و برای نمونه کاسه های رز در دو نوع، مقاوم و معمولی تولید می شوند.

  • کاسه ۱۳ رز معمولی
  • کاسه ۱۳ رز مقاوم
  • کاسه ۱۶ مقاوم رز
  • کاسه ۱۶ معمولی رز
  • کاسه ۱۸ رز
  • کاسه ۲۱ رز مقوام
  • کاسه ۲۴ مقاوم رز
  • کاسه مقاوم رز۲۸

این معمولی یا مقاوم بودن بت توجه به میزان حرارت دهی و مدا زمان قرار گرفتن در کوره می باشد و قیمت کاسه های مقاوم باید از نوع معمولی آن بالاتر باشد چرا که نوع نشکن آن می باشند.

سایت کارخانه بلور شیشه اصفهان

شاید برای بسیاری از خریداران این سوال باشد که چرا خود شرکت به صورت مستقیم یک لیست قیمت عمومی را در داخل سایت اصلی کارخانه، قرار نمی دهد تا بتواند خریداران را از بابت قیمت متعارف بازار آگاه کند.

رسالت کارخانه برای راه اندازی سایت این است تا بتواند محصولات قدیمی و بخصوص جدیدترین تولیدات خود را در آن قرار داده و از این راه مسیر آشنایی خریداران را آشان تر کند اما با توجه به اینکه قیمت ها متغیر می باشد و یا اینکه فروش های کارخانه به دو صورت داخلی و بین المللی می باشد، لذا کارخانه از قرار دادن لیست قیمت در سایت خودداری می کند.

بلور اصفهان باکیفیت ترین بلورجات ایرانی

اگر کیفیت تولید محصولات بلور اصفهان را در مقایسه با قیمت آن و نمونه های خارجی در نظر بگیریم خواهیم دید که نه تنها خرید این کار ایرانی می تواند مقرون به صرفه باشد بلکه عاملی برای تولید بیشتر و پیشرفت اقتصاد در کشور باشد.

کیفیت بالای مواد اولیه برای تولید مواد خام و مذاب، مدت زمانی که در کوزه برای حرات دهی قرار می گیرند در کارخانه بلور اصفهان مطابق با استاندارد های بین المللی می باشد و هم امر سبب شده است تا بتوان معیار های برای یک محصول باکیفیت مشخص نمود.

  • ضخامت ظروف استاندار است
  • وزن به نسبت کمتری دارند
  • قابلیت تراش یا طراحی را دارند
  • ضد ضربه بودن
  • عدم ترک خوردن

از جمله ظروفی که در میان مختلف از لوازم خانگی امروز بسیار توسط مردم مصرف می شود بلور و کریستال است. این ظروف از یک سو برای مصرف در زندگی روزمره اعم از پذیرایی، یا غذا خوری مورد استفاده قرار می گیرد و از سویی دیگر نیز می توان از آنها در زمینه کاربردی مانند دکوراسیون یا تزیین بوفه و کمد مورد استفاده قرار داد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …