مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / مرکز پخش عمده بلور نوری تازه قیمت درب کارخانه
مرکز پخش عمده بلور

مرکز پخش عمده بلور نوری تازه قیمت درب کارخانه

مرکز پخش عمده بلور نوری تازه و اصفهان می تواند مناسب ترین فروشگاه برای خرید با قیمت درب کارخانه ای باشد. تنوع بسیار بالا در این مرکز فروش و تخفیفاتی که توسط بازرگانی حاضر برای خریداران در نظر گرفته می شود مزیت های ما می باشد.

در کنار این مرکز پخش عمده بلور نوری تازه خریداران می توانند به سایر فروشگاه ها و سایت های اینترنتی یا بازار های سنتی خرید و فروش بلور ایرانی نیز مراجعه کنند چرا که تمامی فروشنده ها می دانند که برای جذب مشتری باید بتوانند تنوع بسیار بالا را در کنار ظروف جدید در اختیار مشتری قرار بدهند.

مرکز پخش عمده بلور نوری تازه

در این مرکز پخش عمده بلور نوری تازه سایر تولیدات کارخانه های بلور چون بلور کاوه و اصفهان نیز به صورت عمده و خرده برای خریداران فراهم آماده است تا هر خریداری با توجه به شرایط منطقه ای خود اقدام به خرید محصولات یکی از شرکت های فوق را داشته باشد.

حذف شدن واسطه ها از چرخه خرید و فروش و ارسال مستقیم از کارخانه به انبار باعث شده است تا قیمت نهایی محصولات بلور نوری تازه برای خریداران بسیار مناسب باشد و این قیمت در کنار ارسال بار به سرتاسر کشور که با خرید غیر حضوری در اختیار خریداران قرار داده ایم باعث شده است تا بزرگترین مرکز خرید و فروش اینترنتی بلور ایرانی باشیم.

خرید و فروش بلور نوری تازه بصورت عمده و خرده

تولید ظروف بلوری طرح دار کادویی در ایران توسط کارخانه نوری تازه انجام می شود و اولین چرخه عرضه تولیدات این کارخانه از تهران و سپس به سرتاسر کشور می باشد. با توجه به اینکه تولیدات و محصولات بلور نوری تازه از بیشترین قیمت در میان ظروف ایرانی برخوردار است لذا خرید عمده آن و بخصوص خرید مستقیم از درب کارخانه می شود تا قیمت نهایی برای خریداران و مغازه داران بسیار مناسب تر تمام بشود.

اگر قصد دارید گالری تصاویر و محصولات تولید شده توسط کارخانه بلور شیشه نوری تازه را مشاهده کنید ما شما را به عضویت در کانال تلگرامی معرفی محصولات نوری تازه دعوت می کنیم.

لینک کانال تلگرامی بلور و شیشه نوری تازه

امروزه خوشبختانه شاهد این موضوع هستیم که در اقصی نقاط مختلف از ایران، فروشگاه های کوچک و بزرگ بلور و کریستال و پلاستیک مشغول به فعالیت هستند اما عمده ظروف عرضه شده در این فروشگاه از کارخانه های کاوه و اصفهان می باشد و آن هم تنه به خاطر قیمت کمتر این دو کارخانه در مقایسه با بلور نوری تازه می باشد.

اما چیزی که اینجا برای ما مهم می باشد این است که خریداران باید بتوانند همه محصولات و تولیدات شرکت بلور نوری تازه را در یک مکان یا فروشگاه مشاهده کنند ولی شاید در هیچ نقطه ای از ایران نمی توان همه تولیدات آن را در یک فروشگاه مشاهده نمود و باید به مغازه های مختلفی مراجعه بنمایید و این هم یعنی گذاشتن چندی ساعت وقت و هزینه.

اما ما به شما کانال معرفی محصولات بلور نوری تازه را معرفی می کنیم چرا که می تواند در هر زمان و در هر مکان مانند مترو و خانه و… که تمایل داشته باشید به این کانال مراجعه کنید همه تولیدات آن اعم از قدیمی ترین تا جدیدترین و به روز ترین تولیدات را ببینید و سپس برای خرید حضوری مراجعه کنید.

NORITAZEHGLASSIND@

خرید سرویس بلور نوری تازه مدل پاریس و دالیا

امروزه شاهد این هستیم که بسیاری از ظروف بلوری را به حالت دودی تبدیل می کنند و به آن شامپاینی می گویند. بیشترین محصولات بلور شامپاینی به دو کارخانه بلور اصفهان و نوری تازه اختصاص دارد بخصوص مدل های زیر که هم کامل ترین سرویس های پذیرایی هستند و هم از نظر طراحی و زیبایی خاص می باشند.

  • مدل پاریس نوری تازه
  • مدل دالیا نوری تازه
  • می جی محصول ساکورا
  • فونیکس ساکورا
  • مانیسا بلور اصفهان
  • فلورانس اصفهان
  • جنوا شیشه اصفهان
  • و….
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …