مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور نوری تازه ساکورا اردیبهشت ۱۴۰۲
قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه ساکورا اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت بلور نوری تازه و ساکورا و این کریستال در اریبهشت ۱۴۰۲را که جدیدترین محصولات تولید شده در این شرکت می باشد در لیست های زیر قرار داده شده است.

اگر قصد دارید که از اخرین لیست قیمت بلور نوری تازه اطلاع داشته باشید کافی است تا ما را در ادامه همین متن همراهی کنید تا نه تنها به لیست قیمت بلکه به موجودی شرکت و هم چنین اطلاعاتی هر چند کوتاه نیز بدست اورید.

قیمت بلور نوری تازه

لیست قیمت بلور نوری تازه و ساکورا گلس

قیمت بلور نوری تازه در مقایسه با سایر برند هایی چون اصفهان گلس یا گروه صنعتی کاوه چه جایگاهی دارا می باشد؟ لیست قیمت برند ساکورا گلس در اردیبهشت ۱۴۰۲در مقایسه با سال گذشته چه تغییراتی کرده است؟

اکنون که شما عزیزان در حال خواندن این متن می باشد اطلاعات این خبر نیز برای همین ماه می باشد و عرض می کنیم که در این ماه از سال ۱۴۰۲، محصولات کارخانه بلور نوری تازه گران قیمت ترین بلور ایرانی می باشد که در کشور در حال تولید و عرضه به بازار هستند.

قیمت بلور نوری تازه

محصولات بلور نوری تازه خانواده می جی رزانا

در شرکت بلور و شیشه نوری تازه، برندی وجود دارد به نام ساکورا که نامی است ژاپنی. این برند در اردیبهشت سال ۱۴۰۲ خانواده های زیر را تولید و به بازار داخل و خارج ترزیق می کند.

  • می جی
  • رزانا
  • کنزو
  • ارامیس
  • الینور
  • مودنا
  • بوگاتی
  • ویلا
  • ورسای

که در زیر لیست موجودی خانواده های می جی و رزانا در اختیار شما قرار داده شده است.

لیست قیمت و موجودی می جی و رزانا

قیمت بلور نوری تازه

ساکورا گلس برند ویلا و ورسای الینور

با راه اندازی شرکت سوگای ژاپن دو خانواده نیز از جنس کریستال به نام های ورسای و الیزه تولید می شدند اما اکنون به جلی تولید ظروف کریستالی این دو برند، کارخانه بلور نوری تازه تصمیم گرفته است که جنس بلوری این دو محصول را تولید و به بازار عرضه داشته باشد.

لذا با توجه به اینکه جنس کار از کریستال به بلور تغییر پیدا کرده است پس شرکت نیز بسته بندی این خانواده ها را در دسته ساکورا قرار داده است که شما سروران عزیز می توانید برای بدست اوردن لیست قیمت تصویری ویلا از فایل زیر بهره ببرید.

لیست قیمت و موجودی تیتانو و یلا

قیمت بلور نوری تازه

این کریستال تیتانو پارادیسو مدوزا

در سال ۱۴۰۱کریسال های جدید در شرکت بلور نوری تازه تولید شدند که با برند این کریستال یا inn crystal تولید و بسته بندی و به بازار عرضه شدند. بدون شک با توجه به اینکه جنس این محصولات، کریستال می باشد لذا، از قیمت بالاتری در مقایسه با ظروف مشابه خود از جنس بلور نیز هستند.

در قیمت بالای این متن، ما لیست قیمت تیتانو را قرار داده ایم لذا شما می توانید از ان استفاده کنید.

لیست قیمت و موجودی مدوزا و مدونا و بوگاتی

قیمت بلور نوری تازه

برند ویرا گلس اکوامارین و ولکانو

علاوه بر برند های ساکورا، این کریستال، لیزا موری که در شرکت شیشه و بلور نوری تازه تولید می شوند برندی دیگر نیز به اسم ویرا گلس یا V GLASS نیز با دو خانواده بسیار خوش فروش اکوامارین و ولکانو وارد بازار این صنف شده اند و در نظر داشته باشید که اکوامارین از جنس بلور می باشد اما ولکانو از جنس کریستال هست.

لیست قیمت و موجودی ولکانو، اکوامارین، الینور

قیمت بلور نوری تازه

کانال تلگرامی بلور نوری تازه

همانگونه که در متن به ان اشاره شد، بلور نوری تازه دارای چندین برند و چند خانواده از محصولات پذیرایی و غذا خوری می باشد که هر کدام نیز دارای قیمت جداگانه و متفاوت از دیگری هستند.

لذا اگر قصد دارید که از به روز ترین تولیدات این شرکت اطلاع داشته باشید یا این که می خواهید لیست قیمت جدید را در اختیار خود بگیرید می توانید به عضویت در شبکه های اجتماعی مجموعه اراد کریستال به این نیاز خود پاسخ مثبتی بدهید.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …