مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۱۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور نوری تازه / کاتالوگ بلور نوری تازه با قیمت
کاتالوگ بلور نوری تازه

کاتالوگ بلور نوری تازه با قیمت

کاتالوگ بلور نوری تازه با قیمت و عکس هر کالا به همراه کد و تعداد اقلام موجود در هر کارتن را می توانید از فایل زیر دانلود کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن به هرگونه اطلاعاتی که برای خرید محصولات بلور نوری تازه نیاز داشته باشید دسترسی پیدا کنید.

مجموعه اراد کریستال با درک این موضوع که امکان خرید و حتی تهیه همه محصولات بلور نوری تازه در مراکز پخش ممکن نمی باشد لذا اقدام به تهیه کاتالوگ بلور نوری تازه ان هم بصورت تصویری همراه با قیمت هر کالا نموده است.

کاتالوگ بلور نوری تازه

کامل ترین کاتالوگ بلور نوری تازه به زبان فارسی

اولین و کامل ترین کاتالوگ بلور نوری تازه و هم تولیدات دیگر شرکت باکیفیت ظروف بلور یعنی اصفهان گلس را می توانید از مجموعه اراد کریستال دریافت کنید و حتی بدون خرج کردن کمترین هزینه ای برای دریافت قیمت خرید بلور نوری تازه ان هم در بازار های بلور فروشان تهران و اصفهان ان را در اختیار داشته باشید.

این کاتالوگ به زبان فارسی تهیه و تنظیم شده است تا خریدارانی که نمی توانند به زبان انگلیسی بخوانند نیازی به کاتالوگ اصلی شرکت که به زبان انگلیسی و برای صادرات می باشد نیازی نداشته باشند.

کاتالوگ بلور نوری تازه

لینک کانال تلگرامی محصولات بلور نوری تازه

چنانچه شما در کانال تلگرامی زیر عضو باشید بدون شک می توانید جزو اولین نفراتی باشید که از جدیدترین محصولات تولید شده در شرکت بلور نوری تازه همراه با قیمت ان کالا اطلاع پیدا کنید.

هم چنین می توانید قیمت خرید محصولات بلور شیشه نوری تازه را داشته باشید و با مقایسه ان با سایر مراکز فروش بتوانید مناسب ترین پخش کننده یا فروشگاه را جهت خرید خرده خود داشته باشید.

NORITAZEHGLASIND@ کانال تلگرامی بلور نوری تازه

کاتالوگ بلور نوری تازه

پخش عمده بلور نوری تازه

برند نوری تازه نامی است کمتر اشنا در مقایسه با شرکت ها و برند هایی چون بلور اصفهان و بلور کاوه. متاسفانه بسیاری از خریداران حال به اشتباه یا به دلیل کم بودن اطلاعات خود، برند نوری تازه را تولید استان اصفهان می دانند و حتی ممکن است برخی از محصولات شرکت های دیگر نیز با نام این برند و قیمت های این کارخانه در بازار به  فروش می رسند.

چنانچه قصد خرید بصورت عمده و خرید از کارخانه را دارید سفارش شما حداقل یک ماشین خاور باشد یا بصورت کارتنی ثبت سفارش دارید، می تواند با بزرگترین مرکز خرید و فروش بلور نوری در ایران مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

کاتالوگ بلور نوری تازه

خرید و فروش عمده محصولات بلور نوری تازه

محصولات بلور نوری تازه بخصوص ظروفی که برای کاربرد سرو و پذیرایی تولید و به بازار عرضه شده اند مانند تولیدات برند ساکورا، که در ادامه توضیحاتی پیرامون ان بیان می کنیم، بدون شک می تواند در بازار بلور و کریستال فروشی، به عنوان بهترین انتخاب خریداران مشکل پسند که به دنبال خرید یک جنس ایرانی باکیفیت می باشند، تبدیل خواهد شد.

مدیریت شرکت بلور و شیشه نوری تازه، با هدف برطرف کردن نیاز خریداران خود اقدام به تولید ظروف هایی از جنس بلور را نموده اند که هم از نظر کیفیتی قابل رقابت با کار های اروپایی خود باشد و هم اینکه از نظر زیبایی و شکیل بودن بتواند در چشم مهمان ها زیباتر به نظر برسند.

کاتالوگ بلور نوری تازه

کارخانه بلور نوری تازه مال کجاست

بر خلاف تصور بسیاری از مشتریان که فکر می کنند کارخانه بلور نوری تازه در اصفهان می باشد باید گفت که مکان اصلی کارخانه در اتوبان فم تهران شهرک صنعتی شمس اباد می باشد.

این شرکت بزرگترین تولید کننده و اولین طراح ظروف بلوری طرح دار در ایران و خاورمیانه می باشد که تا سال ۱۳۸۶ با برند شوگای ژاپن کار می کردند و چند سالی است که خود به مشغول ظروف بلور ساده برای پذیرایی و سرو غذا مشغول می باشد و هر روز نیز بر تنوع محصولات در خانواده ها اقدام می کند و کیفیت کار های تولید خود را نیز با استاندارد های روز دنیا همسان سازی می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com