مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / مرکز پخش بلور کاوه در کشور
مرکز پخش بلور کاوه

مرکز پخش بلور کاوه در کشور

مرکز پخش بلور کاوه که ارسال به سرتاسر کشور و با قیمت درب کارخانه را داشته باشد در کدام استان و کجا می باشد؟ چنانچه قصد خرید محصولات شرکت بلور شیشه کاوه را با قیمت مناسب را دارید یا مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

مجموعه اراد کریستال بزرگترین مرکز پخش بلور کاوه در کشور می باشد که بصورت عمده و مستقیم از درب کارخانه یا خرید های عمده ولی کمتر از ماشین خاور را با همان قیمت درب شرکت به فروش می رساند.

مرکز پخش بلور کاوه

مرکز پخش بلور کاوه عمده فروشی اینترنتی

گسترش اینترنت و وجود زیر ساخت های ان در کشور سبب شده است تا دیگر خریداران نیازی نباشد تا از استانی هایی چون سیستان و بلوچستان و بوشهر با صرف هزینه های بالایی به استان هایی مانند اصفهان و تهران حرکت کنند و اقدام به خرید کنند.

ما در مرکز فروش بلوریجات ایرانی توانسته ایم تا از این مسیر بهترین استفاده را کرده و هرگونه اطلاعاتی که برای خریداران نیاز باشد را در اختیار انها قرار داده ایم تا بتوانند حتی برای خرید هم هیچ گونه دغدغه ای از بابت قیمت ها نداشته باشند.

مرکز پخش بلور کاوه

بزرگترین نمایندگی بلور کاوه

بدون شک اوردن اسمی برای بزرگترین نمایندگی بلور کاوه یا حتی بلور اصفهان بسیار سخت باشد اما می توان از دو وجه به معرفی انها پرداخت. اولین و قطعا بزرگترین مرکز خرید و فروش و معرفی محصولات شرکت، دفتر مرکزی در تهران می باشد که جدیدترین کار های شرکت را به نمایش می گذارند اما به این دفتر نمی توان نمایندگی گفت.

اما در بحث بزرگترین نمایندگی فروش بلور کاوه در کشور قطعا می توان گفت کسی این لقب را با خود به یدک می کشد که در همه استان ها معرف و فردی شناخته شده باشد و هم چنین قابلبت ارسال بار به هر استانی را دارا باشد.

مرکز پخش بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه کجاست

شرکت شیشه مظروف یزد قرار گرفته شده در استان یزد یکی از شرکت های تحت امر گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد که بصورت گسترده در زمینه تولید انواع ظروف نوشیدنی در کشور مشغول به فعالیت می باشد و صادرات فوق العاده ای نیز دارد.

شرکت های دیگری که با نام بلور کاوه در زمینه تولید ظروف بلوری مشغول به فعالیت می باشند در شهر ساوه و در شهرک صنعتی کاوه قرار دارند و با نام های که اسامی اصلی کارخانه می باشد ولی کمتر کسی انها را می شناسد در حال تولید می باشد.

  1. بلور کاوه
  2. توسعه بلور کاوه
  3. بلور و شیشه
  4. بلور تابان
مرکز پخش بلور کاوه

کانال تلگرام شرکت کاوه

تنوع وحشتناک محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه امکان جمع اوری انها را برای هر مرکز پخشی تقریبا غیر ممکن یا بسیار سخت نموده است و برای خرید تولیدات این شرکت و جمع اوری انها در یک مکان باید هزینه بالایی پرداخت بشود.

اما ما در مرکز فروش بلور کاوه، این کار را بسیار برای خریداران اسان کرده ایم و از طریق راه های مختلفی تلاش کرده ایم تا بتوانیم نیاز خریداران را جهت اشنا شدن با تولیدات این شرکت به کوتاه ترین زمان برسانیم که یکی از انها، کانال تلگرامی شرکت بلور کاوه به ای دی زیر می باشد.

لینک کانال تلگرامی جهت اشنایی بیشتر با محصولات بلور کاوه KAVEHGLASSIND@

مرکز پخش بلور کاوه

کاتالوگ بلور کاوه

مجموعه اراد کریستال تنها به استفاده از کانال تلگرامی بسنده نکرده است و با تهیه کاتالوگ تصویری محصولات بلور کاوه با قیمت و نوع بسته بندی، نیاز خریداران صادراتی را نیز بسیار اسان تر نموده است.

مرکز پخش بلور کاوه

فروش عمده بلوریجات

مرکز اراد کریستال تنها در زمینه فروش محصولات بلور کاوه فعال نمی باشد  بلکه بزرگترین فروشنده بلور اصفهان در کشور به صورت خرده بار و عمده فروش می باشد که می تواند نیاز خریداران را از ظروف بلور و شیشه اصفهان که باکیفیت ترین کار ایران نیز می باشد بی نیاز کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش بلور ارزان قیمت

پخش بلور ارزان قیمت کاوه و گمین

پخش بلور ارزان قیمت در ایران بیشتر شامل محصولات تولید شده در شرکت بلور وشیشه …