مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱
قیمت بلور کاوه

قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱

قیمت بلور کاوه ساوه، شیشه مظروف یزد، توسعه بلور که همگی تحت فعالیت گروه صنعتی شیشه کاوه می باشند را می توانید در ادامه همین متن و به صورت جداگانه از هر شرکت داشته باشید.

لیست قیمت بلور کاوه که در این متن دانلود می کنید می تواند جدید ترین و به روز ترین لیست عمده و از درب کارخانه می باشد که برای اطلاع از شرایط همکاری و استعلام درصد های تخفیف جهت خرید عمده، با دفتر مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

لیست قیمت بلور کاوه

برای دریافت لیست قیمت بلور کاوه می توانید از راه های متفاوتی اقدام کنید که یکی از انها که بدون شک راحت ترین مسیر ممکن می باشد در ارتباط بودن با مجموعه اراد کریستال است و همراهی این مرکز فروش از طریق سایت های اینترنتی و کانال های اجتماعی می باشد.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

در نظر داشته باشید که این لیست ها تقریبا به روز شده از نظر قیمت می باشند ولی شاید چند تک محصول جدید هنوز در انها وارد نشده است و برای اینکه اگر بخواهید با این محصولات جدید نیز اشنا شوید بهتر است تا در کانال تلگرامی ما نیز عضو شوید.

شرکت شیشه مظروف یزد

شرکت شیشه مظروف با صادرات سالانه چند هزار تن از ظروف بلوری به داخل بازار ایران و صادرات به کشور های سراسر دنیا توانسته است تا هم سود خوبی برای کشور به همراه داشته باشد و هم اینکه اشتغال افرینی برای هموطنان داشته است.

کالا هایی که در این کارخانه تولید می شوند تقریبا در انوع خود در کشور نمونه مشابه ای ندارند که برای نمونه می تواند به نبم یک یا شات های قهوه خوری، انواع استکان، فنجان و نیم لیوان ها در طرح های مخلفت و لیوان های چاپی بسیار متنوع که برای دریافت قیمت به رو محصولات شرکت شیشه مظروف می توانید لیست زیر را داشته باشید.

قیمت محصولات توسعه بلور کاوه

تولید ظروف بلوری نازک پایه دار مانند گیلاس و جام ها در کشور برای اولین بار در ایران عزیزمان، توسط کارخانه توسعه بلور کاوه تولید و سپس به بازار عرضه شده است. محصولاتی که تولید انها در کشور مان، هم باعث شده است تا از خروج سرمایه از کشور جلوگیری شود و هم اینکه با صادرات به کشور های اطراف ارزاوری خوبی به همراه داشته باشید.

اگر قصد دارید تا بدانید به جز بلور های نازک دیگر چه ظروفی در شرکت توسعه بلور کاوه تولید می شوند لیست قیمت این کارخانه را در زیر می توانید استفاده کنید.

شرکت بلور کاوه ساوه

محصولاتی خاصی که در شرکت بلور ساوه تولید و به بازار عرضه می شدند از جمله ظروفی بودند که تقاضای بسیار زیادی برای انها  در بازار وجود داشت و به همین دلیل نیز یکی از قسمت های پر رونق و همیشه در حال بارگیری از واحد بلور ساوه بوده است.

اما اینکه چه محصولاتی در این کارخانه تولید و به بازار عرضه می شوند و چه قیمتی دارند را می توانید از فایل زیر مشاهده کنید.

کارخانه بلور و شیشه تابان

بلور و شیشه تابان یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع جار و بطری برای مصارف کارخانه های صنعتی در تیراژ بالا می باشد و البته این کارخانه در زمینه ظروف بلوری نیز دستی بر اتش دارد که محصولات خوش فروشی نیز هست که از مهم ترین انها، می توان به کاسه سرویس های یخچالی، بانکه و تابه می باشد که کلیه این ظروف همراه با قیمت در فایل زیر اورده شده است.

کاتالوگ بلور کاوه

جهت دریافت کاتالوگ محصولات شرکت بلور کاوه ساوه می توانید از طریق سایت رسمی شرکت بلور کاوه اقدام کنید ولی اگرقصد دارید که با قیمت محصولات تولید شده در شرکت بلور کاوه اشنا شوید می توانید لیست قیمت زیر را دانلود و همراه داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان دی ماه۱۴۰۲

قیمت بلور اصفهان در دی ماه۱۴۰۲ برای شما خریداران محترم به صورت تصویری همراه با …