مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور / پخش محصولات بلور کاوه کارخانه ساوه
قیمت محصولات زنگان گلس

پخش محصولات بلور کاوه کارخانه ساوه

پخش محصولات بلور کاوه از درب کارخانه های ساوه و شیشه مظروف یزد برای خرید های داخلی بیشتر توسط نمایندگی های فروش ان انجام می شود.

نمایندگی های فروش این شرکت اولین مرحله از پخش محصولات بلور کاوه را در کشور انجام می دهند و هر خریداری که قصد دارد به صورت عمده و از درب کارخانه خرید کند بهتر است که با انها در ارتباط باشد.

پخش محصولات بلور کاوه

پخش محصولات بلور کاوه در اراد کریستال

مجموعه اراد کریستال نیز که در کشور بر بستر اینترنت در حال معرفی تمامی بلوریجات ایرانی تولید شده در کشور می باشد و توانسته است تا مسیر خرید را برای خریداران به بهترین روش و به کمترین زمان تبدیل کند در زمینه پخش محصولات بلور کاوه به صورت عمده و ماشینی برای تاجران و بازرگانی ها فعالیت دارد و هم بستری را برای کسانی که در ایران در این صنف مشغول به فعالیت هستند فراهم کرده است.

پخش محصولات بلور کاوه

کانال تلگرامی قیمت خرید بلور شیشه کاوه

در مجموعه اراد کریستال ما تلاش می کنیم تا بتوانیم خریداران را در هر نقطه از کشور که قرار داشته باشند و تنها دسترسی ساده به اینترنت همراه پیدا کنند می توانند در هر لحظه از شبانه روز و در هر مکانی که هستند به روز ترین قیمت محصولات تولید شده در شرکت بلور و شیشه کاوه را در کنار کارخانه های ایرانی دیگری که از نظر کیفیتی محصولاتی مشابه با این برند تولید می کنند دسترسی داشته باشند که شامل موارد زیر هستند

  • بلور نومینا لرستان
  • گمین گلس
  • بلور شیشه شهریار
  • ارکوک بلور

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

پخش محصولات بلور کاوه

ادرس شرکت بلور کاوه ساوه

همان گونه که از سوال پیدا هستن ادرس شرکت باید در شهر ساوه باشد ولی در کدام قسمت از شهر؟ با توجه به این که یک کارخانه صنعتی می باشد پس باید در شهرک صنعتی قرار داشته باشد و لذا چه زیباتر اگر اسم این منطقه صنعتی با نام خود شرکت هم سان باشد.

در شهرک صنعتی کاوه شهر ساوه ۴واحد تولیدی بلور وجود دارند که تحت نظر گروه صنعتی شیشع کاوه می باشند و نام ها زیر را دارند

  • بلور کاوه
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور تابان
  • بلور شیشه ساوه
پخش محصولات بلور کاوه

کارخانه توسعه بلور کاوه

متنوع ترین تولیدات در بخش ساوه و شاید می توان گفت یکی از قدرت مند ترین تولید کنندگان محصولاتی بلور نازک و پایه دار در کشور ما همین شرکت توسعه بلور کاوه می باشد که تولید همین ظروف نام برده توانسته است که حجم بالایی از خروج ارز را از جلوگیری کند و باعث اشتغال و ارزاوری نیز شده است.

عمده تولیدات این شرکت

  • گیلاس های یا لیوان های پایه دار جام
  • نیم لیوان های پایه دار
  • ماگ ها
  • لیوان های دسته دار و بدون دسته
  • نیم لیوان و استکان و فنجان
پخش محصولات بلور کاوه

نمایندگی فروش بلور کاوه در کرمان

نمایندگی فروش بلور کاوه در استان کرمان مناسب ترین گزینه برای خرید خریدارانی است که در استان سیستان و بلوچستان و یا خود کردما قرار دارند می باشد. شما خریداران اگرقصد دارید که اطلاعات این نمایندگی ها را داشته باشید بهتر است با شرکت در ارتباط باشید.

پخش محصولات بلور کاوه

صاحب کارخانه گروه صنعتی بلور کاوه

نامی بزرگ که در صنعت بلور ایران همیشه بر یاد ها خواهد ماند و شخصی که توانسته است رزق و روزی بسیاری را برای تعداد بسیاری از ایرانی ها به صوتر مستقیم و غیر متسقیم فراهم کند و کسی که با عرق ملی خود به کشورش باعث شده است ارز بسیاری به کشور وارد شود و هم چنین با گسترش روز افزون سبک کاری خود باعث شده است تا رقبا نیز پویا تر باشند حاج ابراهیم عسگریان دماوندی هست.

اقای عسگریان موسس و بنیان کذار گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد نه تنها نام بلور ایرانی را در اکثر کشور های دنیا فراهم کرده است بلکه در محصولاتی دیگر نیز مانند شیشه هاس ساختمانی و مواد شیمیایی و پتروشیمی نیز نام ایران را جاودانه نموده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان دی ماه۱۴۰۲

قیمت بلور اصفهان در دی ماه۱۴۰۲ برای شما خریداران محترم به صورت تصویری همراه با …