مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور کاوه
قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه در ایران تقش بسیار پر رنگی را در مقابله با واردات بلوریجات چینی داشته است و هم چنین در زمینه صادرات نیز از بزرگترین صادرکنندگان این محصول در کشور می باشد.

همانگونه که قیمت محصولات بلور کاوه باعث شده است تا هیچگونه بلور چیتی در ایران یافت نشود همین قیمت نیز موجبات صادرات محصولات برند کاوه به بیش از ۶۵کشور جهان شده است.

قیمت محصولات بلور کاوه

لیست قیمت محصولات بلور کاوه

لیست قیمت محصولات بلور کاوه که کامل ترین نوع مصور ان در ایران می باشد را می توانید از سایت مجموعه اراد کریستال که بزرگترین پخش کننده بلوریجات ایرانی در کشور می باشد دانلود کنید و لذت اشنایی با محصولات کارخانه هایی زیر نظر برند کاوه را داشته باشید.

در ادامه نگاهی مختصر و مفید به کارخانه ها و واحد های تولیدی که زیر نظر برند بلور کاوه مشغول به فعالیت می باشند انداخته و در زیر هر کدام نیز لیست قیمت های تصویری قرارداده می شود و شما خریداران عزیر می توانید به روز ترین انها را همیشه به همراه داشته باشید.

قیمت محصولات بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه یزد

شیشه مظروف یزد را می توان یکی از موفق ترین تولید کنندگان این حوزه معرفی کرد و  محصولاتی که در این شرکت تولید می شوند نیز در کشور تقریبا بدون رقیب می باشند و این بدون رقیب بودن نیز باعث شده است تا فروش بسیار بالایی داشته باشد.

اگر با محصولات شرکت شیشه بلور کاوه یزد اشنایی ندارید می توانید از فایل زیر نهایت استفاده را ببرید.

قیمت محصولات بلور کاوه

شرکت توسعه بلور کاوه

گیلاس ها و جام ها و بعد از ان لیوان های پایه دار و نازک در کشور اولین بار توسط شرکت توسعه بلور کاوه در ایران و در شهرک صنعتی ساوه تولید و به بازار عرضه شده است. تولید این ظروف در کشور سبب شده است تا نیاز بازار های داخلی از این ظروف برطرف شود و به فکر صادرات هر چه بیشتر تولیدات این شرکت باشد.

قیمت محصولات بلور کاوه

پخش ظروف کارخانه بلور کاوه

پخش ظروف و محصولاتی که در انبار ساوه واحد بلور کاوه تولید می شوند یکی از پر فروش ترین بلوریجات ارزان قیمت در ایران می باشد که بازار بسیار خوبی نیز در کشور های همسایه برای خود دست و پا کرده است چرا که ظروف پر کاربرد و پر مصرفی می باشند که برای نمونه می توان به پارچ ها اشاره داشت و سایر محصولات این واحد تولیدی را می توانید از فایل زیر بدست اورید.

قیمت محصولات بلور کاوه

فروش محصولات شرکت بلور شیشه

فروش محصولات شرکت بلور شیشه نیز در بازار بسیار خوب است چرا که در این انبار خانواده سانتا تولید می شود که یکی از پر فروش ترین ظروف بلوری در ایران و بخصوص ترکیه می باشد و به موجب همین محصول، سایر خریداران نیز به خرید دیگر خانواده ها اقدام می کنند.

قیمت محصولات بلور کاوه

خرید بانکه و بطری بلور و شیشه تابان

بلور و شیشه تابان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان ظروف بلور و شیشه در بخش بانکه و بطری می باشد و شما خریداران می توانید حتی در تیراز های کم نیز از این ظرفها خریداری کنید و در کنار سفارش خودتان به خرید دیگر ظروف اقدام کنید.

قیمت محصولات بلور کاوه

کانال تلگرامی بلور شیشه کاوه

کانال های مختلفی امروز در تلگرام مشغول به معرفی یا فروش ظروف بلور و شیشه کاوه می باشند که یکی از انها نیز لینک و ای دی زیر می باشد که مربوط به مجموعه اراد کریستال می باشد

در این کانال شما خریداران محترم می توانید به روز ترین قیمت ها و کامل ترین ظروف تولید شده در این شرکت را همراه با قیمت و عکس کالا ان هم در کوتاه ترین زمان ممکن در اخیتار داشته باشید و بدون هیچ هزینه ای نیز از اطلاعات بیشتر لذت ببرید.

KAVEHGLASSIND@

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان دی ماه۱۴۰۲

قیمت بلور اصفهان در دی ماه۱۴۰۲ برای شما خریداران محترم به صورت تصویری همراه با …