مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / بلور / فروش عمده بلور و پخش اجناس حراجی
فروش عمده بلور

فروش عمده بلور و پخش اجناس حراجی

فروش عمده بلور و پخش اجناس حراجی ارزان قیمت ۵۰۰۰هزار و ده هزار فروش امروز توانسته است به بازار بسیار خوبی برای دست فروشان تبدیل بشود و حتی باعث شده است تا از ان به عنوان شغل برای درامد زندگی استفاده کنند.

خوشبختانه در کشور ما به دلیل وجود مواد اولیه برای تولید ظروف شیشه ای، شاهد هستیم که فروش عمده بلور ایرانی به خوبی انجام می شود هر چند که شاهد ورود نمونه های اروپایی نیز می باشیم.

فروش عمده بلور

فروش عمده بلور ارزان قیمت

یکی از پر فروش ترین محصولات ظروف بلوری می توان به انواع لیوان ها و نیم لیوان ها اشاره کرد که در در کارخانه های بلور به طور انبوه به تولید می رسند و در برخی از شرکت ها نیز برای اینکه بتوانند در بازار راقبت بمانند از کیفیت کار خود اعم از کیفیت خود لیوا گرفته تا حتی نوع بسته بندی ان کاهش می رهند تا بتوانند قیمت نهایی که به دست خریداران می رسند را کاهش بدهند.

از جمله مارک هایی که در میان لیوان ها معروف می باشد می توان به اسم لیوان محک و منصور اشاره کرد که در شرکت های گوناگون نیز اسم های مختلفی دارد و اگر قصد دارید تا این ظروف را خریداری کنید بهتر است تا نام انها را بدانید.

فروش عمده بلور

اجناس عمده ارزان بلور

یکی از محصولاتی که در را ستای نیاز مصرف کنند گان در موارید هم چون سرو مواد غذایی مانند برنج و مرغ تولید و به بازار غرضه می شوند می توان به قاب ها اشاره داشت. قاب ها با توجه به اینکه مصرف کمی دارا می باشند لذا شاهد هستیم که یک مدل ان که گرد می باشد در همه کارخانه های تولید کننده این ظروف تولید می شوند.

  • سینی ۳۳۰میلی متری دایموند نوری تاه
  • قاب تخت اطلسی بلور صفهان
  • سینی پردیس کاوه
  • قا اپرا زنگان
فروش عمده بلور

پخش حراجی بلور شیشه

در نظر داشته باشید که این ظروف یعنی قاب هایی که برای مصرف مواد غذایی می باشند نیز می تواند یکی از گرینه های شما برای پخش اجنای بلور حراجی ارزان قیمت می باشد و می توانید انها را بصورت جفت یا تک دانه و با سود بیشتر به فروش برسانید.

در نظر داشته باشید که منطور ما در این متن از قاب همان ظروف غذا خوری بود نه قاب هایی که مربو به ظروف پذیراییی می باشد و بیشتر به شیرینی خوری معروف می باشند.

فروش عمده بلور

اجناس ۵۰۰۰ فروش بلور

برخورداری محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه از ظرح های گوناگون و متنوع که از ظروف ساده گرفته تا ظرح دار ان، سبب شده است تا خریداران مختلفی از قشر های مختلفی را به سمت خود بکشاند و از این سو، به فرش خوبی برسد.

گروه اراد کریستال امروزه نامی اشنا در صنعت بلور و شیشه در کشور می باشد و می توان برای بسیاری زا خریداران، صادرکنندگان به تامین بلوریجات ایرانی ان هم با مناسب ترین قیمت اقدام کنند.

فروش عمده بلور

لینک کانال تلگرام بلور و شیشه کاوه

یکی از شرکت های فعال در کشور مان که خوشبختانه همین شرکت یکی از مهم ترین موادری است که شاهد این می باشیم ظروف بلور چینی در بازار ایران خرید و فروش نمی شوند و یا به ندرت اصلا وجود دارند، برند بلور کاوه می باشد.

  • شیشه مظروف یزد
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور کاوه
  • بلور شیشه
  • بلور و شیشه تابان

این شرکت دارای چندین کارخانه فعال در زمینه تولید ظروف بلور و شیشه می باشد که در دو استان یزد و ساوه با نام های فوق مشغول به فعالیت می باشند و شما مشتریان و خواننه عزیر نیز می توانید جهت اشنایی هر چه بیشتر با تولیدات این شرکت، به عضویت در کانال تلگرامی در بیاورید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان دی ماه۱۴۰۲

قیمت بلور اصفهان در دی ماه۱۴۰۲ برای شما خریداران محترم به صورت تصویری همراه با …