مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
یکشنبه , اردیبهشت ۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور / پخش عمده بلور کاوه با قیمت درب کارخانه
پخش عمده بلور کاوه

پخش عمده بلور کاوه با قیمت درب کارخانه

پخش عمده بلور کاوه با قیمت درب کارخانه توسط بازرگانی حاضر به سرتاسر کشور سبب شده است تا خریداران در امر خریداری محصولات این شرکت مسیر بسیار آسانی را در دست داشته باشند.

امروزه در بازار خرید و فروش بلور ایرانی یکی از پر طرفدار ترین ظروف بلوری، مدل هایی می باشند که در کارخانه بلور کاوه تولید می شوند که از بارزترین عوامل موفقیت می توان به قیمت پایین و تنوع بالای محصولات اشاره داشت.

پخش عمده بلور کاوه

پخش عمده بلور کاوه بصورت عمده و خرده

این بازرگانی می تواند نیاز هر خریداری را در سرتاسر کشور برطرف کند اما خریداران باید به کی امر قبل از سفارش خودشان توجه داشته باشند. فروش ما در این مرکز جهت پخش عمده بلور کاوه به دو صورت فروش از درب کارخانه و از انبار می باشد.

فروش از درب کارخانه: یعنی مواردی که خریدار می خواهد از کارخانه سفارش بدهد و برای خرید از کارخانه باید ماشین خاوری که شامل ۴۰۰کارتن ( ۲۰قلم جنس و از قلم ۲۰کارتن) می باشد.

اما در امر فروش از درب انبار: سفارش شما شامل کارتن می باشد حال می تواند از یک تا چندین کارتن باشد و ما نیز بر اساس سفارش خریداران، درصد های تخفیف متفاوتی برای آنها در نظر گرفته می شود.

پخش عمده بلور کاوه

صادرات بلور شیشه کاوه

تجارت و خرید و فروش ظروف بلور و شیشه ای در بازار های جهانی امروزه سود های بسیار زیادی را برای کارخانه های تولیدی به همراه دارد. در آسیا می توان به کشور ها چین و ژاپن از بزرگترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان این محصول به سرتاسر دنیا اشاره نمود.

البته در منطقه خاورمیانه نیز کشور ایران بزرگترین پخش کننده و صادر کننده این محصول به کشور های همسایه می باشد که کارخانه بلور کاوه نیز بدون شک بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

محصولات بلور کاوه به دلیل قیمت بسیار پایین آن نه تنها در ایران بلکه در مقایسه با تولیدات چینی، طرفداران و خریداران بسیار زیادی دارد و این شرکت نیز توانسته است به خوبی در بازار کشور های زیر موفق عمل کند.

  • عراق
  • افغانستان
  • پاکستان
  • سوریه
  • روسیه
  • گرجستان
  • اذربایجان
  • ترکمسنتان
  • تاجیکستان
  • ازبکستان و…
پخش عمده بلور کاوه

به روز ترین فروشنده بلور شیشه اصفهان

همانگونه که باید اطلاع داشته باشید کارخانه بلور و شیشه اصفهان را به عنوان اولین تولیدکننده ظروف بلور نشکن و مقاوم در ایران می شناسند لذا اگر قصد خرید محصولات این کارخانه را دارید بهتر است از فروشنده ای خرید خود را انجام بدهید که در ارتباط مستقیم با کارخانه باشد و به روز ترین تولیدات این شرکت را در دستور کار داشته باشد.

نه تنها معرفی به روز ترین تولیدات کارخانه بلور اصفهان توسط بازرگانی حاضر می شود بلکه از نظر قیمتی نیز بهترین پخش کننده عمده و خرده بلور اصفهان در کنار بلور کاوه و نوری تازه می باشند.

پخش عمده بلور کاوه
بستنی خوری سمیرامیس

کاتالوگ محصولات بلور و شیشه اصفهان

کارخانه بلور اصفهان در راستای معرفی نمودن تولیدات خود نیز مانند همه کارخانه های دیگر، کاتالوگی را طراحی و در اختیار خریداران قرار می دهمد اما باید در نظر بگیرید که این مورد تنها به زان انگلیسی می باشد و محصولات صادراتی نیز در آن قرار دارد که در بازار داخلی به فروش نمی رسند.

از سویی دیگر نیز گاتالوک بلور اصفهان تنها یک بار در اول سال طراحی می شود و  از آنجایی که این شرکت هم سو با نیاز های مشتریان محصولات جدیدی نیز تولید می کند لذا ممکن است تولیدات جدید در وسط سال در داخل کاتالوگ نباشد پس برای این مشکل نیز باید چاره ای اندیشید؟ پیشنهاد ما استفاده از سایت اینترنتی و سپس کانال تلگرامی می باشد.

پخش عمده بلور کاوه
قاب سمیرامیس

کانال تلگرامی بلور اصفهان و معرفی جدیدترین تولیدات

استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستا سبب شده است تا مسیر معرفی یک محصول جدید در کوتاه ترین زمان انجام بشود و هم چنین می توان به روز ترین لیست قیمت را از طریق کانال تلگرامی بدست آورید.

ما شما را به عضویت در بزرگترین کانال معرفی محصولات بلور اصفهان دعوت می کنیم.

ISFAHANGLASSIND@

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان دی ماه۱۴۰۲

قیمت بلور اصفهان در دی ماه۱۴۰۲ برای شما خریداران محترم به صورت تصویری همراه با …