مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور ایرانی / قیمت بلور نوری تازه در بازار ایران
قیمت بلور نوری تازه

قیمت بلور نوری تازه در بازار ایران

قیمت بلور نوری تازه در بازار بلور فروشان چگونه می باشد؟ ایا تفاوت قیمتی که میان محصولات این شرکت با دیگر کارخانه بلور سازی در ایران وجود دارد حاکی از تفاوت در کیفیت می باشد یا خیر؟

در مورد قیمت بلور نوری تازه اولین نکته ای که می شود از ان سخن به میان اورد این است که تولیدات این کارخانه از بالاترین قیمت در بین همه محصولات و بلورجات ایرانی برخوردار می باشد اما باید بدانید که این قیمت بالا به خاطر چه عواملی می باشد؟

قیمت بلور نوری تازه

آسان ترین مسیر دریافت لیست قیمت بلور نوری تازه

جهت دریافت به روز ترین لیست قیمت محصولات بلور و شیشه نوری تازه می تواند بدون خارج شدن از منزل و در کوتاه ترین زمان ممکن و با اسان ترین روشی که به ذهن شما خطور می کند آن را داشته باشید کافی است تا با ما در مجموعه آراد کریستال در ارتباط باشید.

همانگونه که در بالا اشاره کوتاهی کردیم باید در نظر داشته باشید که چرا و چه عواملی سبب شده است تا قیمت تولیدات شرکت بلور و شیشه نوری تازه از همه کارخانه های تولید داخلی بیشتر باشد.

اولین عامل نوع بسته بندی و تعداد در یک کارتن می باشد. در نظر داشته باشید که برای نمونه لیوان ها یا نیم لیوان هایی که در شرکت نوری تازه بسته بندی  می شوند تعداد ۸ بسته ۴۸ عددی در یک کارتن قرار داده می شود در حالی که این تعداد برای شرکت هایی چون بلور کاوه یا بلور اصفهان، بین ۲۴ تا ۳۶ عدد می باشد.

قیمت بلور نوری تازه

کیفیت و زیبایی ظروف نوری تازه

از دیگر علت هایی که باعث افزایش قیمت تولیدات نوری تازه می باشد کیفیت تولیدات این ظرکت و بخصوص طراحی و تولید ظروف این شرکت می باشد. ظروف کارخانه به گونه ای می باشد که در ایران از نظر زیبایی حرف اول را می زنند و از باب کیفیت نیز در جایگاه اول و همسان با بلور اصفهان می باشد.

دو مورد کیفیت و بسته بندی تنها دو عامل از چندین عواملی می باشد که باعث شده است تا قیمت بلور نوری تازه در ایران از همه بلورجات ایرانی بیشتر باشد.

قیمت بلور نوری تازه

کاتالوگ محصولات شرکت بلور و شیشه نوری تازه

کاتالوگی که توسط مجموعه اراد کریستال تنظیم و ویرایش شده است یک کاتالوگ تصویری همراه با قیمت است و عاملی شده است تا خریداران شهرستانی نخواهند از محل سکونت خارج شوند و بتوانند سر کار خود نمونه تولیدات شرکت را در دست داشته باشند.

قیمت بلور نوری تازه

تمامی محصولات بلور نوری تازه در کانال تلگرامی

معرفی جدیدترین محصولات تولید شده در شرکت بلور و شیشه نوری تازه ان هم در کوتاه ترین زمان ممکن و قرار داد در معرض دید هر خریداری در هر نقطه از کشور و امکان ثبت سفارش و خرید ان می توانند از جمله مزیت هایی باشد که شما با عضویت در کانال تلگرامی می توانید از آنها بهره ببرید.

قیمت بلور نوری تازه

پخش محصولات بلور نوری تازه

اگر قصد خرید بلور نوری تازه را دارید می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید و از طریق شبکه های اجتماعی نیز به قیمت های روز محصولات این شرکت دسترسی داشته باشید.

هم چنین در کنار خرید بلور نوری تازه نیز می توانید از تولیدات شرکت های دیگری چون بلور کاوه و اصفهان نیز سفارش خرید با قیمت درب کارخانه را داشته باشید.

قیمت بلور نوری تازه

پر فروش ترین تولیدات شرکت بلور نوری تازه

اینکه شما در امر خرید تجربه داشته باشید همیشه باعث می شوید تا با کمترین هزینه بهترین گزینه ها را برای خرید در دست داشته باشید بخصوص در مورد بلور نوری تازه که موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.

دو خانواده از بلور نوری تازه موجود می باشد که با توجه به کامل بودن خانواده و امکان انجام هر کاری بر روی آنها مانند طلا کاری و شامپاینی از فروش فوق العاده ای برخوردار می باشند و انها خانواده پاریس و دالیا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات بلور ایرانی

صادرات بلور ایرانی به کشور های بالکان اروپایی

 صادرات بلور ایرانی به کشور های عضو بالکان اروپایی را چگونه می توان با کمترین …