مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور لرستان کانال تلگرامی
قیمت محصولات بلور لرستان

قیمت محصولات بلور لرستان کانال تلگرامی

قیمت محصولات بلور لرستان را می توان از طریق روش های مختلفی بدست اورد که سایت های اینترنتی یا کانال های تلگرامی از جمله اسان ترین روش ها است.

ظروف بلور و شیشه به واسطه ویژگی خاص و منحصر به فردی که در مقایسه با انواع ظروف در دسترس دیگر دارند امروزه در سراسر دنیا به یکی از محبوب ترین، پر طرفدار ترین و پر فروش ترین ظروف تبدیل شده اند.

قیمت محصولات بلور لرستان

لیست قیمت محصولات بلور لرستان

گروه تولیدی کارخانه بلور لرستان یکی از برترین تولید کننده های ایرانی در حوزه محصولات بلور به شمار می رود. این گروه تولیدی به واسطه طراحی، تولید و عرضه محصولات مرغوب و با  کیفیت و قیمت های مقرون به صرفه در ردیف پر فروش ترین برند های موجود در بازار های این محصول قرار گرفته است.

لیست قیمت محصولات بلور لرستان درب کارخانه یکی از مقرون به صرفه ترین روش های خرید در بازارهای داخلی محسوب می شود و همین امر منجر به ترغیب و تمایل هر چه بیشتر تجار، بازرگانان، فروشندگان و در نهایت مصرف کننده های نهایی برای خرید محصولات بلور شیشه لرستان شده است.

از مهم ترین ویژگی های ظروف شیشه بلور می توان به مواردی از قبیل مقاومت شیمیایی و فیزیکی در مجاورت انواع مواد شیمیایی اعم از انواع مواد شوینده، تمیز کننده و ضد عفونی کننده (که قابلیت استفاده از ماشین ظرف شویی برای ظروف بلور و شیشه را فراهم می کند، مقاومت فیزیکی و شیمیایی در مجاورت دمای بالا اعم از حرارت مستقیم شعله، انواع اجاق، فر و مایکرو فر، برخورداری از طیف وسیع و بسیار متنوع محصولات به لحاظ شکل ظاهری و رنگ بندی، وزن به نسبت سبک و در نهایت قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن این محصولات اشاره کرد.

قیمت محصولات بلور لرستان

لیوان نومینا ساخت کجا است

یکی از محصولات بسیار پر فروش تولید شده در کارخانه بلور لرستان انواع لیوان های دسته دار ان و بخصوص لیوان منصور و محک طرح فرانسه است با برند نویمینا به بازار عرضه می شود و باعث شده است تا فروش خوبی را برای کسبه به همراه داشته باشد.

قیمت محصولات بلور لرستان

بازار خرید  فروش بلور شیشه در ایران

بازار محصولات شیشه و بلور نیز مانند هر بازار دیگری تحت تاثیر موازنه میان عرضه و تقاضا قرار دارد و به واسطه تقاضای بسیار زیاد این محصولات در سراسر دنیا بازارهای  تولید و تجارت ظروف بلور و شیشه  در زمره  پر رونق ترین  و پر منفعت ترین بازارهای دنیا محسوب می شود.

نیاز بازارهای داخلی و رونق بازار محصولات و به خصوص ظروف بلور وشیشه صنعت گران هوشیار، متخصص و متعهد ایرانی را بر آن داشت تا در سایه پیشینه تاریخی صنعت گران کشورمان ایران در حوزه صنعت بلور، برخورداری از علم روز دنیا، به کارگیری به روز ترین تجهیزات و در سایه حمایت های دولت از تولید ملی و محصولات داخلی و در نهایت با توکل بر لطف و عنایت الهی اقدام به راه اندازی کارخانجات و خطوط تولید محصولات بلور کردند و امروزه در میان تولید کننده های شیشه به جایگاه ویژه ای دست پیدا کرده اند و توانسته اند علاوه بر تامین نیازهای بازارهای داخلی از طریق صادرات بخشی از نیاز بازارهای خارج از مرزهای کشور را نیز تامین نمایند.

قیمت محصولات بلور لرستان

صادرات بلور و کریستال ایران

محصولات شیشه و بلور تولید ایران در مقایسه با انواع محصولات تولید سایر کشورها به ویژه تولیدات محصولات کشور آسیایی از قبیل چین، ترکیه غیره از کیفیت بالا و قیمت ارزان ری برخوردار هستند و به همین دلیل به تولید کننده های ایرانی توانسته اند بخش قابل توجهی از بازار های منطقه را ببه خود اختصاص دهند و از این طریق ارز قابل توجهی را به سمت چرخه اقتصاد کشور روانه کنند و موجبات رشد و ترقی اقتصادی هر چه بیشتر کشور را فراهم آورند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …