مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید محصولات بلور گمین قزوین
خرید محصولات بلور گمین

خرید محصولات بلور گمین قزوین

خرید محصولات بلور گمین قزوین و نومینا لرستان و بلوریجات ارزان قیمت ارکوک و شهریار را می توانید در سریع ترین زمان ممکن از مجموعه اراد کریستال انجام بدهید.

در مرکز پخش و فروش عمده بلور ایرانی در مجموعه اراد کریستال تلاش شده است تا خرید محصولات بلور گمین را برای خریداران شهرستانی در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام برسانیم.

خرید محصولات بلور گمین

قیمت خرید محصولات بلور گمین

قیمت خرید محصولات بلور گمین در بازار بلور و شیشه ایران چگونه است؟ ایا تولیدات این شرکت سهم خوبی را از بازار دارا می باشند؟ چگونه می توان به روز ترین قیمت و تولیدات این شرکت را در دست داشت؟ مراحل خرید مستقیم از کارخانه چگونه می باشد؟

همه این سوالات را اگر پاسخ ان را می خواهید کافی است تا با ما در مجموعه اراد کریستال ارتباط بگیرید یا همین متن را ادامه بدهید تا پاسخ برخی از این سوالات را بدست اریود.

خرید محصولات بلور گمین

پخش بلور شیشه گمین در بازار

هم چون سایر شرکت های بلور ساز در ایران که در زمینه تولید ظروف بلور و شیشه در ایران فعالیت می کنند اولین مرحله پخش و فروش و عرضه محصولات بلور گمین قزوین توسط کارخانه انجام می شود.

در این شرکت تلاش شده است تا هم چون سایر شرکت های بزرگ زیر

  • بلور کاوه
  • اصفهان گلس
  • نوری تازه بلور
  • زنگان پارس کریستال
  • و…

به حجم خرید  خریداران زیاد مشکلی داده نشود لذ خریداران می توانند به صورت خرد البته ماشینی نیز از کارخانه ثبت سفارش بدهند یا اینکه خودشان ماشین گرفته و نسبت به بارگیری اقدام کنند.

خرید محصولات بلور گمین

فروش تولیدات کارخانه بلور گمین

در یکی از سوالات بیان شد که سهم این شرکت از بازار بلور ایران چه میزان است؟ اگر بخواهیم به صورت عدد و رقم به بیان این سهم بپردازیم که قطعا عدد بیان شده نادرست می باشد چرا که نمی توان ین حجم از خرید را اعلام نمود اما می توان به نحوی دیگری به بررسی ان بپردازیم.

عدم شناخته شده بودن محصولات کارخانه شیشه و بلور گمین و در دسترس نبودن مرکز یا فروشگاهی برای عرضه و معرفی کالا های تولیدی این شرکت باعث شده است تا کمتر کسی نسبت به خرید تولیدات این شرکت استقبال نشان بدهد.

و بیشترین محبوبیت و فروشی که این شرکت در بازار دارا می باشند به خاطر لیوان های محک و منصور شیرینگ ان می باشند.

خرید محصولات بلور گمین

کانال تلگرامی محصولات بلور و شیشه گمین

در بالا بیان کردیم که نبود یک فروشگاه مرجع باعث شده است تا محصولات و تولیدات بلور گمین کمتر شناخته شده تر باشد و این که خریدارا کمتری نیز داشته باشند اما در اراد کریستال در حد توان خود تلاش کردیم تا به معرفی این ظروف بپردازیم که یکی از انها کانال تلگرامی می باشند.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

کانال تلگرامی معرفی محصولات کارخانه بلور گمین باعث می شود تا مسیر های زیادی جهت خرید از بین برود و دست واسطه ها حذف شود و قیمت نهایی خرید نیز کمتر شود.

خرید محصولات بلور گمین

شیشه و بلور نومینا لرستان

در زمینه تولید و فروش لیوان محک ساد فرانسوی دسته دار در ایران که با مارک و برند مشابه خارجی تولید و به بازار عرضه می شود و هم چنین کیفیت و رنگ سفید بهتری نیز در مقایسه با تولیدات زیر دارا می باشد محصول نومینا لرستان هست که کیفیت و قیمت بالاتری از رقبای خود دارد

  • لیوان محک گمین و ارکوک و شهریار
خرید محصولات بلور گمین

اردس کارخانه بلور گمین و نومینا

تا کنون به بررسی اجمالی و نحوه خرید این دو شرکت صحبت کردیم و در انتها نیز به ادرس این دو کارخانه بسنده می کنیم و باید گفت که شرکت بلور گمین در استان قزوین واقع شده است و این در جالی می باشد که بلور نومینا در شهر ازنا لرستان تاسیس و در حال فعالیت می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه و شرکت هایی چون توسعه بلور، تابان، ساچی و کاوه لوکس …