مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / پخش بلور کاوه
پخش بلور کاوه

پخش بلور کاوه

پخش بلور کاوه در کشور با قیمت درب کارخانه زیر بازار خرید و فروش شوش و صالح اباد، توسط بزرگترین مرکز فروش بلورجات ایرانی یعنی مجموعه اراد کریستال انجام می شود.

پخش بلور کاوه تنها به استان های تهران و اصفهان ختم نمی شود بلکه شما خریداران در هر گوشه ای از کشور که قرار داشته باشید تنها با یک تماس ساده با مشاوران ما می توانید خرید عمده ای داشته باشید و بار را در محل زندگی خود دریافت کنید.

پخش بلور کاوه

پخش بلور کاوه در مشهد

شاید بسیاری از افراد تازه کار به بازار بلور فروشان در شوش تهران یا صالح اباد مراجعه کنند و با واژه عدم توانایی خرید مستقیم از کارخانه رو به رو بشوند. این جمله اگر خرید شما عمده و  ماشین خاوری باشد کاملا غلط است جرا که می توانید با ما ارتباط بگیرید سفارش خرید از کارخانه را بدهید.

اما اگر خرید شما به صورت کارتنی می باشد ولی در حد چند کارتن است این جمله که نمی توانید مستقیم از کارخانه خرید کنید کاملا صحسح است و بهترین مکانن خرید با تنوع بالا نیز همان بازار هایی چون شوش تهران و اصفهان است.

پخش بلور کاوه

نمایندگی بلور کاوه در شوش

امروزه از جمله بازار های بزرگ فروش ظروف بلور و شیشه در کشور ما می توان به بازار سنتی شوش در تهران اشاره داشت. مکانی بزرگ که نه تنها تولیدات شرکت بلور کاوه را می توانید با تنوع بسیار بالیی از انجا خریداری کنید بلکه چنانچه قصد خرید برند های خارجی را نیز داشته باشید متنوع ترین کالا ها را در اختیار شما قرار می دهند.

در بین انواع مختلف از برند های داخلی که برخی شناخته شده می باشند مانند بلور اصفهان و برخی بسیار ناشناخته می باشند مانند بلور شوگا و بلورک، می خواهیم در مورد برندی صحیت کنیم که با تنوع تولیداتش و هم چنین قیمت پایین محصولاتش، همیشه یکی از موفق ترین کارخانه های تولید کننده و فروشنده در بازار های لوازم بلوری می باشد و ان هم بلور کاوه است.

پخش بلور کاوه

کیفیت محصولات بلور شیشه کاوه

برای تولید یک محصول شیشه ای و بلور باید از مواد اولیه زیر استفاده کرد

  • کربنات سدیم
  • سیلیس
  • خرده شیشه
  • دولومیت
  • مواد معدنی
  • و…

بر اساس استاندارد های بین المللی در ایران باکیفیت ترین تولیدات در اختیار شرکت بلور اصفهان می باشد اما بحث ما در مورد کیفیت ظروف بلور با برند کاوه می باشند پس با ما همراه باشید.

شرکت بلور و شیشه کاوه، با چند هدف اقدام به تولید ظروف بلوری می کند که از جمله مهم ترین انها، بی نیاز کردن کشور از واردات هرگونه ظروف بلور و شیشه می باشد که امکان تولید ان در کشور فراهم است.

لذا این واحد صنعتی پیشرفته در امر تولید ظروف بلور، تلاش خود را بر افزایش تولید در انواع ظروف با طرح و رنگ های مختلف و هم چنین ببشتر کردن محصولات تولیدی در کشور می باشد لذا کیفیت کار را کمتر کرده است و در مقایسه با برند هایی چون بلور نوری تازه و اصفهان از کیفیت کمتری برخوردار می باشند.

پخش بلور کاوه

کانال تلگرام شرکت بلور کاوه

در بین همه ظروف لوزام اشپزخانه، تنها این ظروف بلوری هستند که دنیایی از طرح و رنگ را به خود اختصاص داده اند و همین مورد یکی از موفقیت هایی این محصول در طول سالیان در جهت جذب مشتری می باشد.

KAVEHGLASSIND@ لینک کانال شرکت بلور کاوه

حال در بین همه کارخانه هایی که در کشور خودمان در حال تولید ظروف بلور می باشند این شرکت بلور و شیشه کاوه است که متنوع ترنی انواع ظروف بلوری را تولید می کند و به بازار عرضه دارد چرا که شعار این شرکت با باز یه طرح تازه از بلور کاوه می باشد و این تنوع در طرح ها باعث شده است تا انتخاب و خرید برای خریداران سخت بشود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش بلور ارزان قیمت

پخش بلور ارزان قیمت کاوه و گمین

پخش بلور ارزان قیمت در ایران بیشتر شامل محصولات تولید شده در شرکت بلور وشیشه …